|
![]() |
Дата розміщення на сайті: 22.06.20160 |
Термін розгляду звернень громадян
Звернення громадян розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у звернення питання неможливо, Голова НКРЕКП встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від згаданих термінів.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. |