Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Порядок надання публічної інформації, розпорядником якої є НКРЕКП
Опубліковано 15 квітня 2025 року о 15:17

Терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України «Про доступ до публічної інформації».

Дія цього Порядку не поширюється на відносини, пов’язані з отриманням публічної інформації суб’єктами владних повноважень під час виконання ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян та адвокатських запитів.

Як подати запит на публічну інформацію

Запити на публічну інформацію можуть подавати до НКРЕКП фізичні чи юридичні особи, об’єднання громадян без статусу юридичної особи в довільній усній чи письмовій формі на вибір запитувача:

Запитувач може залучити іншу фізичну особу для безпосередньої доставки письмового запиту до НКРЕКП.

У разі необхідності (інвалідність, обмежені фізичні можливості запитувача тощо) запит оформлює уповноважений працівник НКРЕКП.

Запитувач може отримати для заповнення Форму запиту безпосередньо в НКРЕКП у робочі години та консультацію під час її заповнення.


Запит на публічну інформацію повинен містити:

  • ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
  • загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
  • підпис і дату (за умови подання письмового запиту).


Розгляд запиту та строки надання публічної інформації

Відповідь на запит на публічну інформацію надається письмово на адресу, зазначену запитувачем інформації в обраній ним формі (на поштову адресу, електронним листом або шляхом ознайомлення з документами у Спеціальному місці), не пізніше 5 робочих днів з дня отримання НКРЕКП запиту.

Важливою ознакою публічної інформації є її попередня фіксація на матеріальному носії. Створення інформації, а також надання роз’яснень законодавства, консультацій з питань застосування нормативно-правових актів НКРЕКП, створення довідок, витягів, надання пояснень тощо при наданні відповіді на запити не вимагається.


У разі якщо відповідь на запит вимагає надання великого обсягу публічної інформації або потребує пошуку та обробки значної кількості даних, строк його розгляду може бути подовжено до 20 робочих днів, про що інформують запитувача інформації.


У разі надходження запиту на публічну інформацію, якою НКРЕКП не володіє, але володіє відомостями про розпорядника, запит надсилається належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача протягом 5 робочих днів з дня надходження запиту.


У разі якщо запитувач інформації у запиті на публічну інформацію зазначає форму доступу до публічної інформації як ознайомлення у Спеціальному місці, запитувача протягом 5 робочих днів з дня надходження запиту повідомляють про підготовлену інформацію, місце розташування Спеціального місця, робочі години, дозволені пристрої для використання та уповноваженого працівника НКРЕКП, відповідального за супроводження, із зазначенням прізвища, імені, по батькові і контактного телефону.


Відшкодування фактичних витрат на копіювання, друк або виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом

Документи за запитом на публічну інформацію надаються безкоштовно:

  • особі у разі надання інформації про себе;
  • якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;
  • щодо інформації, що становить суспільний інтерес.


Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання, друк або виготовлення цифрових копій документів здійснюється у разі потреби виготовлення більше 10 сторінок запитуваних документів відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання, друк або виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є НКРЕКП.

Плата за копіювання, друк або виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом на інформацію, стягується, починаючи з 11 сторінки. Відповідь на запит разом з Рахунком надається протягом 5 робочих днів запитувачу інформації одночасно з наданням безкоштовно перших 10 сторінок запитуваної інформації.

Оплата Рахунка на відшкодування фактичних витрат на копіювання, друк або виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом на інформацію, здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Рахунка в будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.

Запитувані документи надаються протягом 3 робочих днів після підтвердження факту повної оплати Рахунка.

Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати Рахунка.

 

Відмова та відстрочка у наданні публічної інформації 

НКРЕКП має право відмовити у задоволенні запиту на інформацію в таких випадках:

  • НКРЕКП не володіє і не зобов’язана відповідно до компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит на інформацію;
  • інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 Закону;
  • запитувач інформації не оплатив фактичних витрат на копіювання, друк або виготовлення цифрових копій запитуваних документів обсягом більше 10 сторінок протягом 30 календарних днів з дати отримання Рахунка;
  • не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону, а саме не зазначено:
  • ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
  • загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
  • підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовій формі із зазначенням дати відмови, її мотивованої підстави та порядку оскарження.


Не надається інформація на запит на публічну інформацію, якщо цим порушуються вимоги Закону України «Про захист персональних даних». Інформація про особу надається та використовується лише з обов’язковим додержанням вимог статті 10 Закону та з метою недопущення поширення персональних даних інших осіб та порушення їх прав відомості, які стосуються інших осіб, але не стосуються запитувачів інформації, знеособлюються шляхом ретушування та замальовування.


Відстрочка у задоволенні запитів на публічну інформацію допускається у разі, якщо запитувана інформація не може бути надана в передбачені Законом строки через обставини непереборної сили (оголошення воєнного або надзвичайного стану, стихійні лиха, катастрофи, епідемії та інші перешкоди, які об’єктивно унеможливлюють надання інформації).

Про прийняте рішення щодо відстрочки запитувача повідомляють в письмовій формі з додержанням вимог частини сьомої статті 22 Закону.


Відповідальність 

Згідно зі статтею 23 Закону дії чи бездіяльність працівників НКРЕКП стосовно доступу до публічної інформації можуть бути оскаржені до Голови НКРЕКП або суду.

Скарги розглядаються у порядку та строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux