День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 19.06.2018
(У постанову вносяться зміни
постановами НКРЕКП від 02.12.2020№ 2323, від 11.02.2022 № 249, від 04.12.2024 № 2031)
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
12.06.2018 № 373
Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами
Відповідно до законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про ринок електричної енергії» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Мінімальні вимоги до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, що додаються.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 08 серпня 2013 року № 1070 «Щодо забезпечення функціонування кол-центрів суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2013 року за № 1416/23948.
3. Ця постанова набирає чинності з 11 грудня 2018 року, але не раніше дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні – газеті «Урядовий кур’єр», крім вимог щодо відокремлення кол-центрів операторів систем розподілу, встановлених главою 3 Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, які набирають чинності з дня, наступного за днем опублікування цієї постанови в офіційному друкованому виданні – газеті «Урядовий кур’єр».
Голова НКРЕКП О.Кривенко
ПОГОДЖЕНО:
Голова Антимонопольного комітету України Ю.Терентьєв
Мінімальні вимоги до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами див. тут.
Офіційно опубліковано в газеті „Урядовий кур’єр”, 24.10.2018, № 199