НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
20.05.2025 № 742
Про застосування санкцій до ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та здійснення заходів державного регулювання
Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 20 травня 2025 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, Акта планової перевірки від 21 квітня 2025 року № 83, проведеної відповідно до Плану здійснення заходів державного контролю суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2025 рік, затвердженого постановою НКРЕКП від 13 листопада 2024 року № 1940, постанови НКРЕКП від 08 квітня 2025 року № 522 «Про збільшення строку проведення планової перевірки ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», та посвідчень на проведення планової перевірки від 24 березня 2025 року № 130 та від 09 квітня 2025 року № 146, установлено, що ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (код ЄДРПОУ 41946011) порушено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470 (далі – Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії), та не дотримано вимоги нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, а саме:
Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії, а саме:
підпункт 5 пункту 2.2 у частині виконання рішень НКРЕКП у строки, встановлені відповідним рішенням та законодавством,
підпункт 7 пункту 2.2 у частині надання достовірних документів (їх копій) та інформації (даних, відомостей, звітності), необхідних для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП,
підпункт 13 пункту 2.2 у частині виконання умов укладених договорів, які є обов’язковими для здійснення ліцензованої діяльності, зокрема своєчасно та в повному обсязі сплачувати за електричну енергію, куплену на ринку електричної енергії, та за послуги, що надаються на ринку електричної енергії,
підпункт 26 пункту 2.2 у частині надання послуг із приєднання електроустановок замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу та кодексу системи передачі,
підпункт 46 пункту 2.2 у частині розроблення інвестиційної програми відповідно до Порядку формування та подання її на схвалення НКРЕКП не пізніше 30 вересня року, що передує прогнозному періоду,
підпункт 48 пункту 2.2 у частині виконання інвестиційної програми в повному обсязі відповідно до запланованих згідно зі схваленою НКРЕКП інвестиційною програмою етапів, обсягів робіт, джерел та обсягів фінансування,
підпункт 2 пункту 2.3 у частині забезпечення та здійснення комерційного обліку електричної енергії та обміну даними комерційного обліку відповідно до правил ринку та кодексу комерційного обліку, інших нормативно-правових актів та нормативних документів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії;
Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (далі – Правила роздрібного ринку електричної енергії), а саме:
пункту 2.3.12 глави 2.3 розділу ІІ (у редакції, що діяла до 01 липня 2024 року), згідно з яким у разі виявлення оператором системи фактів споживання побутовим споживачем електричної енергії на непобутові потреби оператор системи складає акт про порушення ПРРЕЕ, у якому вказується зобов'язання споживача здійснити заходи з усунення виявленого порушення шляхом негайного припинення споживання електричної енергії на непобутові потреби та організації комерційного обліку на непобутові потреби та/або укладення договору з електропостачальником за відповідним тарифом протягом місяця з дня складення акта про порушення ПРРЕЕ. Оператор системи надає копію зазначеного акта про порушення ПРРЕЕ відповідному електропостачальнику. У разі неусунення побутовим споживачем виявленого порушення у місячний строк постачання електричної енергії такому споживачу припиняється в установленому цими Правилами порядку,
підпункту 24 пункту 5.1.2 розділу V у частині проведення не рідше одного разу на 6 місяців контрольного огляду засобів комерційного обліку споживачів відповідно до затверджених графіків;
глави 2 (у редакції, що діяла до 24 квітня 2025 року) Порядку розроблення та подання на схвалення планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 04 вересня 2018 року № 955 (далі – Порядок розроблення та подання на схвалення планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу), а саме:
підпункту 2.9.2 пункту 2.9, згідно з яким детальний опис кожного заходу у розрізі розділів ІП має бути оформлений у вигляді таблиці 7 додатка 2 до цього Порядку та містити, зокрема, таку інформацію:
1) назву та порядковий номер заходу ІП відповідно до таблиці 6 додатка 2 до цього Порядку. Назва заходу ІП повинна відповідати розробленій проєктно-кошторисній документації (за наявності) та має містити характер дій, що плануються до виконання (будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, розроблення проєктно-кошторисної документації, улаштування, встановлення тощо);
2) характер робіт, що плануються до виконання (будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, розроблення проєктно-кошторисної документації, закупівля тощо), та запланований термін виконання цього заходу;
3) пріоритетність заходу в межах розділу ІП із зазначенням основних критеріїв її визначення;
4) посилання на сторінку та пункт схваленого ПРСР (із зазначенням передбаченого терміну виконання), План заходів щодо підвищення достовірності даних для здійснення моніторингу якості послуг, програму модернізації вузлів обліку електричної енергії по точках комерційного обліку всіх типів, по яких оператор системи розподілу є стороною, відповідальною за точку комерційного обліку, яка погоджена Адміністратором комерційного обліку, та інші документи (концепції, програми, плани, нормативно-правові акти тощо), що передбачають виконання заходу;
5) посилання на обґрунтовуючі матеріали, що підтверджують необхідність виконання заходу, зокрема:
акти, експертні звіти (висновки) щодо необхідності заміни відповідного обладнання, протоколи замірів (акти, відомості тощо), протоколи випробувань та вимірювань, розпорядчі документи органів державного нагляду/контролю та результати розгляду скарг, на підставі яких захід включається до ІП, цінові (комерційні) пропозиції (прайси), результати публічної закупівлі з указанням відповідного ідентифікатора закупівлі у вигляді гіперпосилання тощо;
технічне завдання на проєктування, затверджене в установленому порядку;
схвалену, затверджену, погоджену належним чином проєктно-кошторисну документацію та відповідний наказ про її затвердження із зазначенням відповідної кошторисної вартості;
експертний висновок щодо розгляду проєктно-кошторисної документації із зазначенням відповідної кошторисної вартості;
6) інформацію щодо існуючого технічного стану відповідних об'єктів та їх складових частин із зазначенням останньої дати проведення ремонтних робіт, терміну їх експлуатації, типу та характеристик згідно з технічними паспортами;
7) обґрунтування необхідності та доцільності виконання заходу ІП із зазначенням очікуваного результату виконання цього заходу. До заходів ІП, за необхідності, мають бути додані схемні рішення, інші графічні та табличні матеріали, що підтверджують необхідність та доцільність виконання заходу;
8) опис робіт із зазначенням фізичних обсягів та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді, та основних техніко-економічних показників проєктів (із зазначенням, зокрема, типу та кількості основного обладнання та матеріалів, що плануються до заміни/встановлення). По заходах, що передбачають демонтаж обладнання/матеріалів, необхідно зазначати інформацію щодо кількості обладнання/матеріалів, що підлягає демонтажу згідно з актами технічного стану, відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації та кількості обладнання/матеріалів, що пропонується до встановлення на заміну демонтованих, із зазначенням інформації щодо подальшого застосування обладнання, що демонтується з причин, не пов'язаних із незадовільним технічним станом. По заходах, що мають перехідний характер, також зазначаються етапи виконання (план-графік, діаграма Ганта), фізичні обсяги та фінансування по роках із урахуванням фактичного виконання). Для заходів ІП також зазначаються відповідні цілі та показники (індикатори), що будуть досягнуті за результатом їх виконання, та орієнтовний термін проведення відповідної процедури закупівлі;
9) опис та розрахунок запланованого економічного ефекту від впровадження заходу (робіт) ІП;
пункту 2.10, згідно з яким оператор системи розподілу додає до кожного заходу ІП обґрунтовуючі матеріали, що, зокрема, мають містити:
1) проєктно-кошторисну документацію з виконання відповідних робіт, розроблену та затверджену відповідно до вимог чинного законодавства. При цьому обсяги робіт та ресурсів (матеріалів, обладнання тощо) у кошторисній документації повинні бути підтверджені відповідними обсягами у затвердженій проєктній частині;
2) експертні висновки щодо розгляду проєктно-кошторисної документації відповідно до вимог чинного законодавства;
3) накази про затвердження відповідної проєктно-кошторисної документації;
4) акти, експертні звіти (висновки) щодо необхідності заміни відповідного обладнання, програмних засобів, технічні паспорти, протоколи замірів (акти, відомості тощо), протоколи випробувань та вимірювань, відповідні технічні завдання на проєктування, затверджені в установленому порядку із зазначенням стадії проєктування (ТЕО, проєкт, робочий проєкт тощо), та інші матеріали;
5) цінові (комерційні) пропозиції (прайси) виробників або їх офіційних представників в Україні, результати публічної закупівлі (за наявності) (по заходах із впровадження та розвитку інформаційних технологій з указанням каталожних номерів відповідного обладнання та програмного забезпечення). При цьому оператор системи розподілу, як правило, надає 2 – 3 альтернативні цінові (комерційні) пропозиції із детальною специфікацією по складових відповідного обладнання, програмних засобів тощо;
6) відповідні програми/концепції розвитку, що містять перелік запланованих за роками заходів;
пункту 2 постанови НКРЕКП від 09 грудня 2023 року № 2331 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із застосуванням стимулюючого регулювання», згідно з яким максимальний розмір заробітної плати, яка фінансується за рахунок тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, не може перевищувати десятикратний розмір середньої заробітної плати, урахованої у структурі тарифів на послуги з розподілу електричної енергії.
Відповідно до статей 17, 19 та 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», статті 77 Закону України «Про ринок електричної енергії» та Порядку (методики) визначення розміру штрафів, які накладаються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого постановою НКРЕКП від 29 вересня 2023 року № 1800, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Застерегти ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (код ЄДРПОУ 41946011) щодо недопущення надалі порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, а саме:
пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, а саме:
підпункту 5 у частині виконання рішень НКРЕКП у строки, встановлені відповідним рішенням та законодавством,
підпункту 13 у частині виконання умов укладених договорів, які є обов’язковими для здійснення ліцензованої діяльності, зокрема своєчасно та в повному обсязі сплачувати за електричну енергію, куплену на ринку електричної енергії, та за послуги, що надаються на ринку електричної енергії,
підпункту 26 у частині надання послуг із приєднання електроустановок замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу та кодексу системи передачі (у частині укладання договорів про приєднання з дати подання замовником належним чином оформленої заяви про приєднання та документів, що додаються до неї),
підпункту 46 у частині розроблення інвестиційної програми відповідно до Порядку формування та подання її на схвалення НКРЕКП не пізніше 30 вересня року, що передує прогнозному періоду,
підпункту 48 у частині виконання інвестиційної програми в повному обсязі відповідно до запланованих згідно зі схваленою НКРЕКП інвестиційною програмою етапів, обсягів робіт, джерел та обсягів фінансування;
Правил роздрібного ринку електричної енергії, а саме:
пункту 2.3.12 глави 2.3 розділу ІІ (у редакції, що діяла до 01 липня 2024 року), яким встановлено, що у разі виявлення оператором системи фактів споживання побутовим споживачем електричної енергії на непобутові потреби оператор системи складає акт про порушення ПРРЕЕ, у якому вказується зобов'язання споживача здійснити заходи з усунення виявленого порушення шляхом негайного припинення споживання електричної енергії на непобутові потреби та організації комерційного обліку на непобутові потреби та/або укладення договору з електропостачальником за відповідним тарифом протягом місяця з дня складення акта про порушення ПРРЕЕ. Оператор системи надає копію зазначеного акта про порушення ПРРЕЕ відповідному електропостачальнику. У разі неусунення побутовим споживачем виявленого порушення у місячний строк постачання електричної енергії такому споживачу припиняється в установленому цими Правилами порядку,
підпункту 24 пункту 5.1.2 розділу V у частині проведення не рідше одного разу на 6 місяців контрольний огляд засобів комерційного обліку споживачів відповідно до затверджених графіків;
глави 2 Порядку розроблення та подання на схвалення планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, а саме:
підпункту 2.9.2 пункту 2.9, згідно з яким детальний опис кожного заходу у розрізі розділів ІП має бути оформлений у вигляді таблиці 7 додатка 2 до цього Порядку та містити, зокрема, таку інформацію:
1) назву та порядковий номер заходу ІП відповідно до таблиці 6 додатка 2 до цього Порядку. Назва заходу ІП повинна відповідати розробленій проєктно-кошторисній документації (за наявності) та має містити характер дій, що плануються до виконання (будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, розроблення проєктно-кошторисної документації, улаштування, встановлення тощо);
2) характер робіт, що плануються до виконання (будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, розроблення проєктно-кошторисної документації, закупівля тощо), та запланований термін виконання цього заходу;
3) пріоритетність заходу в межах розділу ІП із зазначенням основних критеріїв її визначення;
4) посилання на сторінку та пункт схваленого ПРСР (із зазначенням передбаченого терміну виконання), План заходів щодо підвищення достовірності даних для здійснення моніторингу якості послуг, програму модернізації вузлів обліку електричної енергії по точках комерційного обліку всіх типів, по яких оператор системи розподілу є стороною, відповідальною за точку комерційного обліку, яка погоджена Адміністратором комерційного обліку, та інші документи (концепції, програми, плани, нормативно-правові акти тощо), що передбачають виконання заходу;
5) посилання на обґрунтовуючі матеріали, що підтверджують необхідність виконання заходу, зокрема:
акти, експертні звіти (висновки) щодо необхідності заміни відповідного обладнання, протоколи замірів (акти, відомості тощо), протоколи випробувань та вимірювань, розпорядчі документи органів державного нагляду/контролю та результати розгляду скарг, на підставі яких захід включається до ІП, цінові (комерційні) пропозиції (прайси), результати публічної закупівлі з указанням відповідного ідентифікатора закупівлі у вигляді гіперпосилання, тощо;
технічне завдання на проєктування, затверджене в установленому порядку;
схвалену, затверджену, погоджену належним чином проєктно-кошторисну документацію та відповідний наказ про її затвердження із зазначенням відповідної кошторисної вартості;
експертний висновок щодо розгляду проєктно-кошторисної документації із зазначенням відповідної кошторисної вартості;
6) інформацію щодо існуючого технічного стану відповідних об'єктів та їх складових частин із зазначенням останньої дати проведення ремонтних робіт, терміну їх експлуатації, типу та характеристик згідно з технічними паспортами;
7) обґрунтування необхідності та доцільності виконання заходу ІП із зазначенням очікуваного результату виконання цього заходу. До заходів ІП, за необхідності, мають бути додані схемні рішення, інші графічні та табличні матеріали, що підтверджують необхідність та доцільність виконання заходу;
8) опис робіт із зазначенням фізичних обсягів та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді, та основних техніко-економічних показників проєктів (із зазначенням, зокрема, типу та кількості основного обладнання та матеріалів, що плануються до заміни/встановлення). По заходах, що передбачають демонтаж обладнання/матеріалів, необхідно зазначати інформацію щодо кількості обладнання/матеріалів, що підлягає демонтажу згідно з актами технічного стану, відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації та кількості обладнання/матеріалів, що пропонується до встановлення на заміну демонтованих, із зазначенням інформації щодо подальшого застосування обладнання, що демонтується з причин, не пов'язаних із незадовільним технічним станом. При цьому по заходах ІП, що передбачають демонтаж обладнання/матеріалів, необхідно зазначити інформацію щодо плану виведення відповідних активів з регуляторного обліку. По заходах, що мають перехідний характер, також зазначаються етапи виконання (план-графік, діаграма Ганта), фізичні обсяги та фінансування по роках із урахуванням фактичного виконання);
9) для окремих заходів ІП також зазначаються відповідні цілі та показники (індикатори), що будуть досягнуті за результатом їх виконання, та орієнтовний термін проведення відповідної процедури закупівлі;
10) опис та розрахунок запланованого економічного ефекту від впровадження заходу (робіт) ІП,
пункту 2.10, згідно з яким оператор системи розподілу додає до кожного заходу ІП обґрунтовуючі матеріали, що, зокрема мають містити:
1) проєктно-кошторисну документацію з виконання відповідних робіт, розроблену та затверджену відповідно до вимог чинного законодавства. При цьому обсяги робіт та ресурсів (матеріалів, обладнання тощо) у кошторисній документації повинні бути підтверджені відповідними обсягами у затвердженій проєктній частині, а технічні рішення, застосовані у проєктно-кошторисній документації, мають відповідати технічним рішенням у відповідному ПРСР;
2) експертні висновки щодо розгляду проєктно-кошторисної документації відповідно до вимог чинного законодавства;
3) накази про затвердження відповідної проєктно-кошторисної документації;
4) акти, експертні звіти (висновки) щодо необхідності заміни відповідного обладнання, програмних засобів, технічні паспорти, протоколи замірів (акти, відомості тощо), протоколи випробувань та вимірювань, відповідні технічні завдання на проєктування, затверджені в установленому порядку із зазначенням стадії проєктування (ТЕО, проєкт, робочий проєкт тощо), та інші матеріали. При цьому вказані обґрунтовуючі матеріали до заходу ІП повинні відповідати обґрунтовуючим матеріалам до відповідного заходу ПРСР;
5) цінові (комерційні) пропозиції (прайси) виробників або їх офіційних представників в Україні, результати публічної закупівлі (за наявності) (по заходах із впровадження та розвитку інформаційних технологій з указанням каталожних номерів відповідного обладнання та програмного забезпечення). При цьому оператор системи розподілу, як правило, надає 2 – 3 альтернативні цінові (комерційні) пропозиції із детальною специфікацією по складових відповідного обладнання, програмних засобів тощо;
6) відповідні програми/концепції розвитку, що містять перелік запланованих за роками заходів.
2. Накласти штраф у розмірі 526 371 (п’ятсот двадцять шість тисяч триста сімдесят одна) гривня на ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (код ЄДРПОУ 41946011) за порушення Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, а саме:
Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії, а саме:
підпункту 7 пункту 2.2 у частині надання достовірних документів (їх копій) та інформації (даних, відомостей, звітності), необхідних для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП,
підпункту 26 пункту 2.2 у частині надання послуг із приєднання електроустановок замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу та кодексу системи передачі (у частині включення до переліку заходів, які передбачають надання замовнику послуги зі стандартного (нестандартного приєднання «під ключ») приєднання подання ОСР робочої напруги в точку приєднання електроустановок замовника (на контактні з'єднання електричних мереж (межа балансової належності)),
підпункту 2 пункту 2.3 у частині забезпечення та здійснення комерційного обліку електричної енергії та обміну даними комерційного обліку відповідно до правил ринку та кодексу комерційного обліку, інших нормативно-правових актів та нормативних документів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії;
пункту 2 постанови НКРЕКП від 09 грудня 2023 року № 2331 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із застосуванням стимулюючого регулювання», згідно з яким максимальний розмір заробітної плати, яка фінансується за рахунок тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, не може перевищувати десятикратний розмір середньої заробітної плати, урахованої у структурі тарифів на послуги з розподілу електричної енергії.
Зазначена сума штрафу має бути сплачена до Державного бюджету України у 30-денний строк з дня одержання копії рішення про накладення штрафу (код бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції»).
3. Відповідно до пункту 1 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», у межах здійснення заходів державного регулювання, зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (код ЄДРПОУ 41946011) відповідно до вимог Порядку розроблення та подання на схвалення планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу звернутися до НКРЕКП з пропозицією щодо включення до Інвестиційної програми на 2026 рік статті «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності у 2024 році» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 39 017,59 тис. грн (без ПДВ), яка включає:
суму зекономлених при виконанні інвестиційної програми у 2024 році в розмірі 18 421,49 тис. грн (без ПДВ);
50 % суми додатково отриманого у 2024 році доходу від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності, у розмірі 17 347,37 тис. грн (без ПДВ);
50 % суми додатково отриманого доходу у 2024 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики в розмірі 1 031,39 тис. грн (без ПДВ);
100 % доходу, отриманого від реалізації товарно-матеріальних цінностей, що були у використанні, у тому числі металобрухту, від діяльності з розподілу електричної енергії у 2024 році в розмірі 2 217,34 тис. грн (без ПДВ).
4. Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики, у межах здійснення заходів державного регулювання, відповідно до пунктів 1, 13 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»:
1) підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із застосуванням стимулюючого регулювання на 2026 рік шляхом їх зміни в бік збільшення на суму в розмірі 123 646,82 тис. грн (без ПДВ), урахувавши:
суму недоотриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності
з розподілу електричної енергії у 2024 році в розмірі 207 505,43 тис. грн (без ПДВ);
суму профіциту коштів щодо надходжень та витрат, пов’язаних з наданням послуг із приєднання ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» за 2024 рік, у розмірі 83 755,77 тис. грн (без ПДВ);
суму необ'єктивного перевищення вартості заходів інвестиційної програми в розмірі 102,84 тис. грн (без ПДВ);
2) у разі неврахування ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» в Інвестиційній програмі на 2026 рік суми додатково отриманого доходу за результатом діяльності у 2024 році, зазначеної у пункті 3 цієї постанови, при найближчому перегляді тарифів підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із застосуванням стимулюючого регулювання шляхом їх зміни в бік зменшення на загальну суму 39 017,59 тис. грн (без ПДВ).
Ця постанова може бути оскаржена до адміністративного суду. Оскарження постанови не зупиняє її виконання.
Голова НКРЕКП Юрій ВЛАСЕНКО