Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 13.05.2022
Постанова
від 10 травня 2022 р. № 475
Київ
Про застереження КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КАМ’ЯНСЬКИЙ МІСЬКВОДОКАНАЛ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» про недопущення надалі порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, здійснення заходів державного регулювання

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


ПОСТАНОВА

10.05.2022 № 475


Про застереження КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КАМ’ЯНСЬКИЙ МІСЬКВОДОКАНАЛ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» про недопущення надалі порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, здійснення заходів державного регулювання


Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 10 травня 2022 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, Акта позапланової перевірки від 18 лютого 2022 року № 121, проведеної на підставі постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 10 грудня 2021 року № 2562 «Про проведення позапланової виїзної перевірки КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КАМ’ЯНСЬКИЙ МІСЬКВОДОКАНАЛ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», посвідчення на проведення позапланової перевірки від 17 січня 2022 року № 22, установлено, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАМ’ЯНСЬКИЙ МІСЬКВОДОКАНАЛ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (код ЄДРПОУ 33855098) порушило Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 22 березня 2017 року № 307 (далі – Ліцензійні умови № 307), а саме:

пункт 2.1 глави 2 Ліцензійних умов щодо дотримання вимог законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», інших актів законодавства, якими регулюється діяльність у сфері природних монополій та у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а саме:

пункту 1 частини третьої статті 58 Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо зобов’язання споживача сплачувати за електричну енергію та надані йому послуги відповідно до укладених договорів;

підпункту 3 пункту 3 постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 12 лютого 2019 року № 193 «Про накладення штрафу на КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАМ’ЯНСЬКИЙ МІСЬКВОДОКАНАЛ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, здійснення заходів державного регулювання» у частині усунення у строк до 01 листопада 2021 року порушень:

підпункту 19 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов № 307 щодо надання ліцензіатом послуги з централізованого водопостачання за наявності встановлених приладів обліку в кожній точці розподілу послуг, які відповідають вимогам Технічного регламенту,

абзацу сьомого пункту 4 глави 4 Ліцензійних умов № 307 щодо провадження ліцензіатом господарської діяльності з виробництва води на етапах підйому та очищення, транспортування, постачання питної води із застосуванням приладів обліку, що відповідають вимогам Технічного регламенту,

абзацу сьомого пункту 5 глави 4 Ліцензійних умов № 307 щодо провадження ліцензіатом господарської діяльності з відведення та очищення стічної води із застосуванням приладів обліку на стадії прийому стічної води на очисні споруди та її скидання після очищення;

постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення» у частині дотримання структури тарифів;

пункту 2 постанови НКРЕКП від 17 лютого 2021 року № 254 «Про подання фінансової звітності суб’єктами господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» у частині подання звітності до НКРЕКП виключно в електронному вигляді у форматі Excel з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи ліцензіата та/або кваліфікованої електронної печатки ліцензіата з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» на адресу finstatement@nerc.gov.ua;

підпункт 6 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов щодо надання в установленому органом ліцензування порядку і строки форм звітності за ліцензованим видом діяльності;

підпункт 8 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов у частині щоденного перерахування коштів на поточний рахунок зі спеціальним режимом, відкритий в уповноваженому банку;

підпункт 9 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов у частині виконання інвестиційної програми в затверджених кількісних та вартісних обсягах;

підпункт 10 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов щодо дотримання фінансового плану використання коштів, передбачених для виконання інвестиційної програми, та графіка здійснення заходів такої програми з використанням зазначених коштів з урахуванням вимог Порядку здійснення контролю за виконанням інвестиційних програм у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 552;

підпункт 13 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов у частині дотримання структури витрат згідно із статтями, затвердженими у тарифі на централізоване водопостачання та/або централізоване водовідведення, а також використання коштів, отриманих за рахунок діяльності з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення, за цільовим призначенням;

підпункт 25 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов щодо забезпечення комерційного обліку електричної енергії з використанням даних, отриманих з автоматизованих систем комерційного обліку електричної енергії;

абзац шостий пункту 4 глави 4 Ліцензійних умов щодо проведення планово-попереджувальних ремонтів об'єктів з виробництва питної води, транспортування, постачання питної води;

абзац шостий пункту 5 глави 4 Ліцензійних умов щодо проведення планово-попереджувальних ремонтів об'єктів з відведення та очищення стічної води.

Відповідно до статей 17, 19 та 22 законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про правовий режим воєнного стану», у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 та продовженого Указами Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022, від 18 квітня 2022 року № 259/2022, Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» у редакції, затвердженій пунктом 34 рішення Дніпропетровської обласної ради від 05 листопада 2021 року № 138-8/VIII, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:


1. Застерегти КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАМ’ЯНСЬКИЙ МІСЬКВОДОКАНАЛ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (код ЄДРПОУ 3385509) щодо недопущення надалі порушення Ліцензійних умов.

2. Відповідно до пункту 1 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», у межах здійснення заходів державного регулювання, зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» (код ЄДРПОУ 34621490), який є правонаступником КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КАМ’ЯНСЬКИЙ МІСЬКВОДОКАНАЛ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»:

1) відповідно до Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб'єктів господарювання у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, ліцензування діяльності яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 вересня 2017 року № 1131, включити до Інвестиційної програми на 2022 рік невиконані заходи з централізованого водовідведення Інвестиційної програми на 2021 рік на суму 3 435,09 тис. грн (без ПДВ), передбачивши їх виконання без додаткових джерел фінансування до 30 числа третього місяця, починаючи з місяця, наступного за тим, в якому буде припинено або скасовано дію в Україні воєнного стану.

Про включення додаткових заходів до Інвестиційної програми на 2022 рік письмово повідомити Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та Відділ НКРЕКП у Дніпропетровській області (з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів) не пізніше 15 робочих днів після закінчення строку, зазначеного в абзаці першому цього підпункту;

2) до 30 числа третього місяця, починаючи з місяця, наступного за тим, в якому буде припинено або скасовано дію в Україні воєнного стану, надати до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, підтверджуючі документи щодо оплати кредиторської заборгованості за виконані та освоєні заходи з централізованого водопостачання Інвестиційної програми на 2021 рік на суму 2 515,83 тис. грн (без ПДВ);

3) до 30 числа третього місяця, починаючи з місяця, наступного за тим, в якому буде припинено або скасовано дію в Україні воєнного стану, усунути порушення:

підпункту 19 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов щодо надання послуги з централізованого водопостачання за наявності встановлених приладів обліку в кожній точці розподілу послуг, які відповідають вимогам Технічного регламенту;

абзацу сьомого підпункту 4 глави 4 Ліцензійних умов щодо провадження господарської діяльності з виробництва води на етапах підйому та очищення, транспортування, постачання питної води із застосуванням приладів обліку, що відповідають вимогам Технічного регламенту;

абзацу сьомого підпункту 5 глави 4 Ліцензійних умов щодо провадження господарської діяльності з відведення та очищення стічної води із застосуванням приладів обліку на стадії прийому стічної води на очисні споруди та її скидання після очищення.

3. У разі невиконання КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД», який є правонаступником КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КАМ’ЯНСЬКИЙ МІСЬКВОДОКАНАЛ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», вимог підпунктів 1 та 2 пункту 2 цієї постанови Департаменту із регулювання відносин у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, у межах здійснення заходів державного регулювання, відповідно до пунктів 1 та 13 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» підготувати та винести на засідання Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (зміни) тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» шляхом їх коригування в бік зменшення на суму невикористаної інвестиційної складової (амортизаційні відрахування) у тарифах на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, встановлених КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «КАМ’ЯНСЬКИЙ МІСЬКВОДОКАНАЛ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» на 2021 рік.


Голова НКРЕКП               К.Ущаповський

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux