Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 16.06.2022
Розпорядження
від 14 червня 2022 р. № 2-p
Київ
Про усунення порушень АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО»

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


РОЗПОРЯДЖЕННЯ

14.06.2022 № 2-p


Про усунення порушень АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО»


Відповідно до пункту 4 частини другої статті 3, частини п’ятої статті 14, пункту 5 частини четвертої статті 19 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та у зв’язку з воєнним станом в Україні з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, введеним відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 та продовженим Указами Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022, від 18 квітня 2022 року № 259/2022 та від 17 травня 2022 року № 341/2022, Акта позапланової виїзної перевірки від 11 лютого 2022 року № 103, проведеної відповідно до постанов НКРЕКП від 03 листопада 2021 року № 1966 та від 24 листопада 2021 року № 2361 «Про проведення позапланової виїзної перевірки АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО», а також від 01 лютого 2022 року № 198 та № 233 «Про збільшення строку проведення позапланової виїзної перевірки АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ВИРІШИЛА:


Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СУМИОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 23293513) усунути порушення нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470 (далі – Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії), а саме:

пункту 4.2.4 глави 4.2 розділу IV Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (у редакції, що діяла до 01 червня 2021 року), яким визначено, що строк надання послуги зі стандартного приєднання для електроустановок замовника першого ступеня потужності становить 45 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання. Для електроустановок замовника другого ступеня потужності цей строк становить 60 календарних днів, починаючи з наступного робочого дня від дати оплати замовником ОСР вартості приєднання відповідно до договору про приєднання.

У разі необхідності збільшення строку надання послуги зі стандартного приєднання через затримку здійснення заходів щодо відведення земельних ділянок для розміщення відповідних об'єктів електроенергетики (затримка в погодженні власника (власників) або Користувача (Користувачів) земельної ділянки (земельних ділянок)) ОСР не пізніше ніж за 10 календарних днів до закінчення строку надання послуги з приєднання письмово (або у спосіб, узгоджений із замовником) повідомляє замовника про збільшення строку проєктування не більше ніж на 10 календарних днів (з наданням документального підтвердження причин виникнення затримки та зазначенням найменування організацій, до яких звернувся ОСР щодо питання вирішення землевідведення з наданням копій офіційного листування);

Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 375, а саме:

пункту 2.4 глави 2 (у редакції, що діяла до 14 серпня 2020 року), яким встановлено, що у разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у пункті 2.3 цієї глави, ОСР надає споживачу (замовнику – у разі недотримання гарантованих стандартів якості при наданні послуги з приєднання до електричних мереж електроустановок, призначених для споживання) компенсацію у розмірах, наведених у додатку 1 до цього Порядку (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються), та відповідно до процедур, визначених главою 5 цього Порядку;

пункту 2.4 глави 2 (у редакції, що діє з 14 серпня 2020 року), яким встановлено, що у разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у цій главі, ОСР надає споживачу (замовнику – у разі недотримання гарантованих стандартів якості при наданні послуги з приєднання до електричних мереж електроустановок, призначених для споживання) компенсацію в розмірах, наведених у додатку 1 до цього Порядку (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються), та відповідно до процедур, визначених у главі 6 цього Порядку;

пункту 5.1 глави 5 (у редакції, що діяла до 14 серпня 2020 року), яким, зокрема встановлено, що ОСР надає споживачу компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг шляхом урахування суми відповідної компенсації у рахунку за надання послуг з розподілу електричної енергії, якщо за умовами договору про надання послуг з розподілу зі споживачем оплату послуг з розподілу здійснює споживач, – у строк не більше 45 днів з дня недотримання гарантованого стандарту якості надання послуг (у разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР, визначених підпунктами 5 та 6 пункту 2.3 глави 2 цього Порядку, – з дня укладення договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії);

підпункту 1 пункту 6.1 глави 6 (у редакції, що діє з 14 серпня 2020 року), яким, зокрема встановлено, що ОСР надає споживачу компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг шляхом урахування суми відповідної компенсації в рахунку за надані послуги з розподілу електричної енергії, якщо за умовами договору про надання послуг з розподілу зі споживачем оплату таких послуг здійснює споживач, – у строк не більше 45 днів з дня недотримання гарантованого стандарту якості надання послуг (у разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР, визначених підпунктами 5 та 6 пункту 2.3 глави 2 цього Порядку, у випадку нових приєднань – з дня укладення договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії);

підпункту 26 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата надавати послуги з приєднання електроустановки замовника до системи розподілу електричної енергії з урахуванням положень статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» за умови дотримання замовником вимог кодексу систем розподілу, для чого:

через три місяці після припинення чи скасування воєнного стану в Україні до 10 числа щомісячно (до надання АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» належним чином завірених копій актів щодо надання послуги з приєднання) письмово інформувати НКРЕКП та Сектор НКРЕКП у Сумській області, з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів, щодо стану надання гр. Іржавському Р. П., гр. Малиш М. С. послуги зі стандартного приєднання згідно з укладеними договорами про приєднання до електричних мереж від 20 липня 2020 року № 47/2-364, від 20 липня 2020 року № 47/2-366 відповідно;

протягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану в Україні надати гр. Карпенко А. Г. та гр. Садовській О. А. послугу зі стандартного приєднання згідно з укладеними договорами про приєднання до електричних мереж від 13 квітня 2020 року № 59/81 та від 10 лютого 2021 року № 47/2-47 відповідно, про що протягом 10 робочих днів після виконання цього зобов’язання повідомити НКРЕКП та Сектор НКРЕКП у Сумській області з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів, у тому числі акта про надання послуги з приєднання, підписаного замовником та АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО»;

протягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни в Україні надати гр. Панамаренку С. Ф., гр. Поярковій Н. А., гр. Гуляєвій Е. А., гр. Підлубному О. В., гр. Ковтуну В. В., гр. Ігнатьєву Д. І., гр. Ничик Т. М., гр. Садовській О. А. та ТОВ «Млин-2018» компенсацію у подвійному розмірі за недотримання гарантованих стандартів якості в частині видачі технічних умов на приєднання електроустановок до електричних мереж споживачам, про що протягом 10 робочих днів після виконання цього зобов’язання повідомити НКРЕКП та Сектор НКРЕКП у Сумській області з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів.


Голова НКРЕКП              К.Ущаповський

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux