Народився у 1987 році в селі Шпильчина Львівської області.
Освіта
У 2010 році закінчив Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, спеціальність «Технологія та устаткування зварювання», кваліфікація - спеціаліст.
Трудова діяльність
З 2010 по 2019 рр. працював диспетчером з транспортування газу ІІ категорії в Бібрському ЛВУМГ «Укртрансгаз».
З 2019 по 2020 рр. – начальник зміни диспетчерської служби Філії «Оператор газосховищ України» АТ «Укртрансгаз».
З 2020 по 2021 рр. – начальник відділу технічної диспетчеризації АТ «Укртрансгаз».
З 2021 по 2025 рр. – начальник департаменту диспетчеризації АТ «Укртрансгаз».
03 вересня 2025 року за результатами відкритого конкурсного відбору призначений на посаду члена Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Має досвід роботи в енергетичній галузі більше 15 років.
Обов'язки:
1. забезпечує діяльність НКРЕКП з питань формування та забезпечення реалізації державної політики з технічних та тарифних питань на ринку природного газу, нафти та нафтопродуктів;
2. організовує роботу НКРЕКП з питань:
- тарифної та інвестиційної політики, платіжно-розрахункових відносин та якості послуг у нафтогазовому комплексі;
- встановлення тарифів на послуги суб’єктів природних монополій у нафтогазовій сфері;
- приєднання до газотранспортних або газорозподільних систем;
- запобігання зловживанням на оптовому енергетичному ринку природного газу;
- здійснення заходів щодо обмеження впливу суб’єктів природних монополій на державну політику з метою забезпечення ефективного функціонування ринку природного газу;
- здійснення моніторингу функціонування ринку природного газу, передбаченого Законом України «Про ринок природного газу», шляхом аналізу та оцінки, зокрема:
- фінансово-господарської діяльності ліцензіатів у нафтогазовій сфері,
- показників якості газопостачання та дотримання ліцензіатами мінімальних стандартів якості послуг та вимог щодо надання компенсацій споживачам,
- стану розрахунків суб`єктів ринку природного газу із споживачами та замовниками при порушенні вимог до якості обслуговування,
- платежів, пов'язаних із доступом або приєднанням до газотранспортних систем, а також моніторинг застосування та забезпечення дотримання методології визначення таких платежів,
- виконання спеціальних обов'язків для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу на відповідність вимогам, передбаченим Законом України «Про ринок природного газу» та іншими актами законодавства,
- рівня прозорості в діяльності суб'єктів ринку природного газу, зокрема рівня оптових цін на природний газ,
- рівня та ефективності відкриття ринку природного газу і конкуренції на оптовому та роздрібному ринках природного газу,
- ринкової поведінки та інформації про господарсько-торговельні операції, пов`язані з оптовими енергетичними продуктами (включаючи виконані та не виконані заявки), наданої НКРЕКП учасниками оптового енергетичного ринку, особами, які професійно організовують операції з оптовими енергетичними продуктами, та торговими репозиторіями, з метою виявлення та запобігання зловживанням на ринку природного газу;
- недискримінаційного доступу до систем операторів газотранспортної системи та газорозподільних систем;
- відокремлення та незалежності операторів газотранспортної системи та газорозподільних систем, оператором газосховищ;
- забезпечення створення сприятливих умов для залучення інвестицій у розвиток інфраструктури ринку природного газу;
- участі у проведенні розслідування зловживань на оптовому енергетичному ринку, в частині оптових енергетичних продуктів, пов’язаних з природним газом;
- ініціювання розслідувань за результатами моніторингу господарсько-торговельної діяльності, пов’язаної з оптовими енергетичними продуктами щодо природного газу, виявлених фактів або підозр у порушенні встановлених законами обмежень щодо поводження з інсайдерською інформацією, або дій, що мають ознаки маніпулювання чи спроби маніпулювання на оптовому енергетичному ринку, пов’язаними з природним газом;
- взаємодії з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями, а також здійснення співробітництва з відповідними органами іноземних держав і міжнародними організаціями з питань, що стосуються регулювання ринку природного газу та належать до компетенції НКРЕКП, та участі у підготовці проєктів міжнародних договорів України;
- захисту прав споживачів товарів (послуг), які виробляються (надаються) суб’єктами господарювання, що провадять діяльність на ринку природного газу з технічних та тарифних питань, розгляду звернень таких споживачів та врегулювання спорів, надання роз’яснень з питань застосування нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку природного газу з технічних/тарифних питань та підписує відповіді на них;
- розгляду звернень/запитів з питань тарифної/інвестиційної політики у нафтогазовій сфері, приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем, стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів у нафтогазовій сфері, врегулювання спорів та підписує відповіді на них;
- установлення (зміни):
- тарифів на послуги транспортування природного газу для споживачів України для точок входу і точок виходу, на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для точок входу і точок виходу,
- тарифів на послуги розподілу природного газу,
- тарифів на послуги зберігання (закачування, відбору) природного газу щодо газосховищ, до яких застосовується режим регульованого доступу,
- тарифів на транспортування магістральними трубопроводами нафти, нафтопродуктів та аміаку,
- ставки плати за стандартне приєднання до газорозподільних систем;
- розробки нормативно-правових актів з питань регулювання ринку природного газу, зокрема:
- порядків (методик) формування тарифів на товари (послуги), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій та суб'єктами, що провадять діяльність на суміжних ринках, на ринках природного газу, нафти та нафтопродуктів та діяльність з транспортування інших речовин трубопровідним транспортом,
- кодексів газотранспортних систем, кодексу газорозподільних систем, кодексів газосховищ та кодексу установки LNG,
- правил балансування як частини кодексу відповідної газотранспортної системи (у тому числі методології визначення платежів, пов’язаних із балансуванням), що мають бути справедливими, недискримінаційними, обумовленими об’єктивними чинниками та такими, що створюють економічні стимули для балансування обсягів закачування і відбору природного газу самими замовниками,
- правил розподілу потужності та врегулювання перевантажень транскордонних газопроводів як частини кодексу газотранспортної системи,
- порядку формування інвестиційних планів,
- нормативів розподілу коштів з поточних рахунків із спеціальним режимом використання операторів газорозподільної системи,
- методології визначення плати за приєднання до газотранспортної та газорозподільних систем;
3. забезпечує реалізацію державної політики стосовно державної таємниці в межах компетенції;
4. спрямовує, координує та контролює діяльність Департаменту із регулювання відносин у нафтогазовій сфері;
5. погоджує положення про Департамент із регулювання відносин у нафтогазовій сфері.