Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
НКРЕКП звертає увагу споживачів на необхідність дотримання вимог законодавства при оформленні звернень щодо нерівномірного відключення від електропостачання
Опубліковано 26 грудня 2022 року о 15:43

Внаслідок постійних ворожих атак на об’єкти електроенергетики, їх руйнування та пошкодження енергосистема України наразі не може задовольнити потреби всіх споживачів. Спостерігається як дефіцит генеруючих потужностей, так й обмеженість пропускної здатності мереж передачі електроенергії.

НКРЕКП разом з Міненерго та Держенергонаглядом тримають це питання на контролі, проводять роботу з операторами систем розподілу (ОСР) щодо дотримання ними принципів соціальної справедливості та недискримінації при складанні графіків відключень від електропостачання. Зокрема, Комісія здійснює державний контроль за дотриманням ОСР законодавства у сфері енергетики та ліцензійних умов, шляхом проведення, зокрема позапланових виїзних перевірок.

Водночас, до Регулятора продовжують надходити численні звернення споживачів щодо нерівномірного (несправедливого) відключення споживачів від електропостачання з боку ОСР, а також щодо неналежного інформування ними споживачів про перерви в електропостачанні.

Разом з цим, НКРЕКП зазначає, що велика кількість звернень споживачів з вказаних питань оформлена неналежним чином, а відтак, відповідно до вимог законодавства, не може бути розглянута та вирішена.

Для того, щоб звернення споживача було розглянуто Комісією, у ньому обов’язково має бути:

  • зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина;
  • викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • письмове звернення має бути підписане заявником із зазначенням дати.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У такому зверненні також має бути:

  • зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина;
  • викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати;
  • в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
  • застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Оформлені з дотриманням цих вимог звернення споживачів стануть основою для роботи НКРЕКП з операторами систем розподілу, за результатами якої будуть застосовуватись відповідні заходи регуляторного впливу.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux