Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 22.05.2024
Наказ
від 22 травня 2024 р. № 39-од
Київ
Про внесення зміни до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


НАКАЗ

22.05.2024 № 39-од


Про внесення зміни до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг


Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, НАКАЗУЮ:


1. Пункт 2.3 глави 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженої наказом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 19 травня 2023 року № 32-од, викласти в такій редакції:

«2.3. Управління адміністративної діяльності на етапі попереднього розгляду звернень громадян, що надходять до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснює їх класифікацію за встановленими статтею 3 Закону видами, а саме:

пропозиція (зауваження) — звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства;

заява (клопотання) — звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо;

скарга — звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб».

2. Управлінню комунікацій розмістити зазначені зміни на офіційному веб сайті НКРЕКП.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на керівника апарату Олега КОСТРИКІНА.


Голова НКРЕКП             Валерій ТАРАСЮК

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux