Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 06.07.2021

Дата оновлення: 29.11.2022

День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 06.07.2021
Постанова
від 30 червня 2021 р. № 1078
Київ
Про накладення штрафу на АТ "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО" за порушення вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання

(У постанову вносяться зміни

постановами НКРЕКП від 27.10.2021 № 1884, від 17.12.2021 № 2645,

від 25.11.2022 № 1556)


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

 

ПОСТАНОВА

30.06.2021                    № 1078

 

Про накладення штрафу на АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» за порушення вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання

 

Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 30 червня 2021 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, Акта планової перевірки від 01 червня 2021 року № 279, проведеної відповідно до Плану здійснення заходів державного контролю суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2021 рік, затвердженого постановою НКРЕКП від 18 листопада 2020 року № 2134, на підставі постанов НКРЕКП від 10 березня 2021 року № 389 «Про проведення планових перевірок суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у II кварталі 2021 року», від 19 травня 2021 року № 821 «Про збільшення строку проведення планової перевірки АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» та на підставі посвідчення на проведення планової перевірки від 19 квітня 2021 року № 270, установлено, що АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 23399393) не дотримано вимоги нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470 (далі – Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії), а саме:

Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 375 (далі – Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання), а саме:

пунктів 2.1 та 2.2 глави 2 щодо обов’язку ОСР забезпечити дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг, а саме рівня сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсотка дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 %,

підпункту 4 пункту 2.3 глави 2 щодо обов’язку ОСР відновити електропостачання після початку перерви в електропостачанні протягом 24 годин;

Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 04 вересня 2018 року № 955 (далі – Порядок розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу), а саме:

пункту 4.1 глави 4 (у редакції, що діяла до 11 червня 2021 року) щодо обов’язку виконувати схвалену НКРЕКП інвестиційну програму в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт у кількісному вираженні та обсягів фінансування у вартісному вираженні,

пункту 4.8 глави 4, яким встановлено, що об’єкти (заходи), які були профінансовані ліцензіатом, але не передбачені схваленою ІП або передбачені схваленою ІП у меншій кількості, не враховуються як виконання ІП;

Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі – Кодекс систем розподілу), а саме:

пункту 2.1 розділу ІІ, яким встановлено, що місце (точка) забезпечення потужності (замовленої до приєднання) – місце (точка) в існуючих електричних мережах ОЕС України, від якого (якої) ОСР забезпечує розвиток електричних мереж з метою приєднання електроустановки замовника відповідної потужності або приєднання генеруючих потужностей, що визначається згідно з чинними нормативними документами; місце приєднання (точка приєднання) електроустановки – існуюча або запроектована межа балансової належності електроустановок споживача або замовника, розташована на межі земельної ділянки замовника або, за згодою замовника, на території цієї земельної ділянки,

підпункту 5 пункту 4.1.11 глави 4.1 розділу ІV (у редакції, що діяла до 01 червня 2021 року), яким встановлено, що замовник згідно з вимогами глави 4.4 цього розділу звертається до ОСР, до електричних мереж системи розподілу якого приєднані електроустановки суб'єкта господарювання, щодо видачі проєкту договору про нестандартне приєднання і технічних умов та надає ОСР відповідні технічні вимоги та/або вихідні дані, отримані від суб'єкта господарювання.

ОСР протягом 10 робочих днів з дня отримання відповідного звернення видає замовнику проєкт договору про нестандартне приєднання, технічні умови та відповідні технічні вимоги суб'єкту господарювання щодо організації комерційного обліку електричної енергії та забезпечення контролю дотримання суб'єктом господарювання величини дозволеної до використання потужності,

пункту 4.1.23 глави 4.1 розділу IV, яким встановлено особливості приєднання до електричних мереж ОСР будівельних струмоприймачів замовника або підрядної організації, які планується використати для будівництва,

пункту 4.10.1 глави 4.10 розділу IV у частині зазначення для ліній електропередачі на технологічній карті рівня напруги, протяжності, нумерації опор, перерізу провідників,

пункту 4.10.2 глави 4.10 розділу IV щодо внесення до геодезичної інформаційно-технічної системи об’єктів електроенергетики технічної інформації (топологія мереж, межі охоронних зон, технічна характеристика об’єктів), необхідної для управління експлуатацією та розвитком електричних мереж та ідентифікації типу приєднання (стандартне/нестандартне),

пункту 4.10.3 глави 4.10 розділу IV щодо забезпечення метрологічної та топологічної коректності інформації про об’єкти електроенергетики,

пункту 8.3.8 глави 8.3 розділу VIII, яким встановлено, що на всіх рівнях диспетчерського управління ОСР повинна здійснюватися автоматична фіксація всіх оперативних команд за допомогою аудіореєстраторів та їх реєстрація в оперативному журналі;

пункту 1 постанови НКРЕКП від 17 грудня 2019 року № 2896 «Про встановлення для оператора системи передачі та операторів систем розподілу граничної нижньої межі обов’язкової купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» (далі – Постанова № 2896), яким встановлено для операторів системи розподілу в кожному розрахунковому періоді граничну нижню межу обов’язкової купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» з метою компенсації технологічних втрат електричної енергії на її передачу та розподіл електричними мережами в розмірі 80 відсотків (у редакції, що діяла до 21 листопада 2020 року) та в розмірі 50 відсотків (у редакції, що діяла з 21 листопада 2020 року) від обсягу фактичних технологічних втрат електричної енергії на її передачу або розподіл електричними мережами в цьому розрахунковому періоді;

пункту 3.1.1 Примірного положення про оперативно-технологічні відносини між ДП НЕК «Укренерго» та енергопостачальною компанією під час їх взаємодії в умовах паралельної роботи в складі ОЕС України, яке є додатком 16 до Правил взаємовідносин між Державним підприємством «Національна енергетична компанія «Укренерго» та суб'єктами (об'єктами) електроенергетики в умовах паралельної роботи в складі Об'єднаної енергетичної системи України, затвердженого наказом Міністерство палива та енергетики України від 02 червня 2008 року № 303 (далі – Примірне положення), яким встановлено погодження технічних умов на приєднання споживачів потужністю 1 МВт і більше та погодження технічних умов на приєднання генеруючих потужностей (ВЕС, СЕС та інші) потужністю 1 МВт і більше;

пункту 4.1 Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, затвердженої постановою НКРЕКП від 18 грудня 2018 року № 1965 (далі – Методика (порядок) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу), яким встановлено, що розрахунок плати за нестандартне приєднання до електричних мереж оператора системи розподілу передбачає, зокрема, складову плати за приєднання потужності (ураховуючи потужність, що створюється), яка визначається як добуток величини замовленої до приєднання потужності та ставки плати за нестандартне приєднання потужності;

пункту 4.6 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП (квартальна) «Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання», затвердженої постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 374 (у редакції, що діяла до 06 лютого 2021 року) (далі – Інструкція щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП (квартальна)), яким встановлено, що реєстр перерв в електропостачанні формується згідно з додатком 5 до цієї Інструкції, зокрема у графах 8 – 13 зазначається класифікація перерв, у графі 14 – дата та час початку перерви в електропостачанні, у графі 15 – дата та час кінця перерви в електропостачанні, а також у частині недостовірності даних реєстрації часу початку перерви в електропостачанні та кількості ТКО у формі звітності № 11-НКРЕКП (квартальна);

підпункт 5 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата виконувати рішення НКРЕКП у строки, встановлені відповідним рішенням та законодавством;

підпункт 7 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії (у редакції, що діяла до 15 квітня 2021 року) щодо обов’язку ліцензіата надавати до НКРЕКП документи (їх копії), інформацію (дані, відомості, звітність), необхідні для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП;

підпункт 8 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов'язку ліцензіата забезпечити функціонування вебсайту ліцензіата у мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказати інформацію, що підлягає оприлюдненню відповідно до законодавства;

підпункт 13 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата укладати договори, які є обов’язковими для здійснення ліцензованої діяльності, та виконувати умови цих договорів;

підпункт 14 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата дотримуватися визначених напрямків та обсягів використання коштів за статтями витрат відповідно до структури тарифу на розподіл електричної енергії, встановленої, зокрема, постановами НКРЕКП від 11 грудня 2018 року № 1838 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» та від 10 грудня 2019 року № 2681 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО»;

підпункт 23 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата дотримуватись показників якості послуг з розподілу електричної енергії, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії, а також якість електричної енергії, перелік та величини яких затверджено НКРЕКП;

підпункт 42 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата виконувати заходи ремонтної програми з ремонтів основних фондів у повному обсязі відповідно до обсягів фінансування, передбачених відповідною статтею структури тарифу, у тому числі ремонти для усунення аварійних відключень, на виконання приписів контролюючих органів та обґрунтованих скарг споживачів;

підпункт 43 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата виконувати інвестиційну програму в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт та обсягів фінансування згідно зі схваленою НКРЕКП інвестиційною програмою;

підпункт 1 пункту 2.4 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата забезпечувати виконання та дотримання вимог про відокремлення та незалежність оператора системи розподілу, установлених статтею 47 Закону України «Про ринок електричної енергії», а саме частиною другою статті 47 Закону України «Про ринок електричної енергії», відповідно до якої оператору системи розподілу забороняється мати на праві власності чи в управлінні акції (частки в статутному капіталі) суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність з виробництва та/або постачання (у тому числі постачання споживачам) або передачі електричної енергії.

Відповідно до статей 17, 19 та 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:

 

1. Відповідно до пунктів 11 та 12 частини першої статті 17, статей 19 та 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та статті 77 Закону України «Про ринок електричної енергії» накласти штраф у розмірі 170 000 (сто сімдесят тисяч) гривень на АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 23399393) за порушення:

Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, а саме:

пунктів 2.1 та 2.2 глави 2 щодо обов’язку ОСР забезпечити дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг, а саме рівня сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсотка дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 %,

підпункту 4 пункту 2.3 глави 2 щодо обов’язку ОСР відновити електропостачання після початку перерви в електропостачанні протягом 24 годин;

Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, а саме:

пункту 4.1 глави 4 (у редакції, що діяла до 11 червня 2021 року) щодо обов’язку виконувати схвалену НКРЕКП інвестиційну програму в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт у кількісному вираженні та обсягів фінансування у вартісному вираженні,

пункту 4.8 глави 4, яким встановлено, що об’єкти (заходи), які були профінансовані ліцензіатом, але не передбачені схваленою ІП або передбачені схваленою ІП у меншій кількості, не враховуються як виконання ІП;

Кодексу систем розподілу, а саме:

пункту 2.1 розділу ІІ, яким встановлено, що місце (точка) забезпечення потужності (замовленої до приєднання) – місце (точка) в існуючих електричних мережах ОЕС України, від якого (якої) ОСР забезпечує розвиток електричних мереж з метою приєднання електроустановки замовника відповідної потужності або приєднання генеруючих потужностей, що визначається згідно з чинними нормативними документами; місце приєднання (точка приєднання) електроустановки – існуюча або запроектована межа балансової належності електроустановок споживача або замовника, розташована на межі земельної ділянки замовника або, за згодою замовника, на території цієї земельної ділянки,

підпункту 5 пункту 4.1.11 глави 4.1 розділу ІV (у редакції, що діяла до 01 червня 2021 року), яким встановлено, що замовник згідно з вимогами глави 4.4 цього розділу звертається до ОСР, до електричних мереж системи розподілу якого приєднані електроустановки суб'єкта господарювання, щодо видачі проєкту договору про нестандартне приєднання і технічних умов та надає ОСР відповідні технічні вимоги та/або вихідні дані, отримані від суб'єкта господарювання.

ОСР протягом 10 робочих днів з дня отримання відповідного звернення видає замовнику проєкт договору про нестандартне приєднання, технічні умови та відповідні технічні вимоги суб'єкту господарювання щодо організації комерційного обліку електричної енергії та забезпечення контролю дотримання суб'єктом господарювання величини дозволеної до використання потужності,

пункту 4.1.23 глави 4.1 розділу IV, яким встановлено особливості приєднання до електричних мереж ОСР будівельних струмоприймачів замовника або підрядної організації, які планується використати для будівництва,

пункту 4.10.1 глави 4.10 розділу IV у частині зазначення для ліній електропередачі на технологічній карті рівня напруги, протяжності, нумерації опор, перерізу провідників,

пункту 4.10.2 глави 4.10 розділу IV щодо внесення до геодезичної інформаційно-технічної системи об’єктів електроенергетики технічної інформації (топологія мереж, межі охоронних зон, технічна характеристика об’єктів), необхідної для управління експлуатацією та розвитком електричних мереж та ідентифікації типу приєднання (стандартне/нестандартне),

пункту 4.10.3 глави 4.10 розділу IV щодо забезпечення метрологічної та топологічної коректності інформації про об’єкти електроенергетики,

пункту 8.3.8 глави 8.3 розділу VIII, яким встановлено, що на всіх рівнях диспетчерського управління ОСР повинна здійснюватися автоматична фіксація всіх оперативних команд за допомогою аудіореєстраторів та їх реєстрація в оперативному журналі;

пункту 1 Постанови № 2896, яким встановлено для операторів системи розподілу в кожному розрахунковому періоді граничну нижню межу обов’язкової купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» з метою компенсації технологічних втрат електричної енергії на її передачу та розподіл електричними мережами в розмірі 80 відсотків (у редакції, що діяла до 21 листопада 2020 року) та в розмірі 50 відсотків (у редакції, що діяла з 21 листопада 2020 року) від обсягу фактичних технологічних втрат електричної енергії на її передачу або розподіл електричними мережами в цьому розрахунковому періоді;

пункту 3.1.1 Примірного положення, яким встановлено погодження технічних умов на приєднання споживачів потужністю 1 МВт і більше та погодження технічних умов на приєднання генеруючих потужностей (ВЕС, СЕС та інші) потужністю 1 МВт і більше;

пункту 4.1 Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, яким встановлено, що розрахунок плати за нестандартне приєднання до електричних мереж оператора системи розподілу передбачає, зокрема, складову плати за приєднання потужності (ураховуючи потужність, що створюється), яка визначається як добуток величини замовленої до приєднання потужності та ставки плати за нестандартне приєднання потужності;

пункту 4.6 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП (квартальна), яким встановлено, що реєстр перерв в електропостачанні формується згідно з додатком 5 до цієї Інструкції, зокрема у графах 8 – 13 зазначається класифікація перерв, у графі 14 – дата та час початку перерви в електропостачанні, у графі 15 – дата та час кінця перерви в електропостачанні, а також у частині недостовірності даних реєстрації часу початку перерви в електропостачанні та кількості ТКО у формі звітності № 11-НКРЕКП (квартальна);

підпункту 7 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії (у редакції, що діяла до 15 квітня 2021 року) щодо обов’язку ліцензіата надавати до НКРЕКП документи (їх копії), інформацію (дані, відомості, звітність), необхідні для виконання НКРЕКП своїх повноважень та функцій, в обсягах та у строки (не менше десяти робочих днів для надання копій документів, пояснень тощо), встановлені НКРЕКП;

підпункту 8 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов'язку ліцензіата забезпечити функціонування вебсайту ліцензіата у мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказати інформацію, що підлягає оприлюдненню відповідно до законодавства;

підпункту 13 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата укладати договори, які є обов’язковими для здійснення ліцензованої діяльності, та виконувати умови цих договорів;

підпункту 14 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата дотримуватися визначених напрямків та обсягів використання коштів за статтями витрат відповідно до структури тарифу на розподіл електричної енергії, встановленої, зокрема, постановами НКРЕКП від від 11 грудня 2018 року № 1838 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» та від 10 грудня 2019 року № 2681 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО»;

підпункту 23 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата дотримуватись показників якості послуг з розподілу електричної енергії, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії, а також якість електричної енергії, перелік та величини яких затверджено НКРЕКП;

підпункту 42 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата виконувати заходи ремонтної програми з ремонтів основних фондів у повному обсязі відповідно до обсягів фінансування, передбачених відповідною статтею структури тарифу, у тому числі ремонти для усунення аварійних відключень, на виконання приписів контролюючих органів та обґрунтованих скарг споживачів;

підпункту 43 пункту 2.2 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата виконувати інвестиційну програму в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт та обсягів фінансування згідно зі схваленою НКРЕКП інвестиційною програмою;

підпункту 1 пункту 2.4 Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії щодо обов’язку ліцензіата забезпечувати виконання та дотримання вимог про відокремлення та незалежність оператора системи розподілу, установлених статтею 47 Закону України «Про ринок електричної енергії», а саме частиною другою статті 47 Закону України «Про ринок електричної енергії» відповідно до якої Оператору системи розподілу забороняється мати на праві власності чи в управлінні акції (частки в статутному капіталі) суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність з виробництва та/або постачання (у тому числі постачання споживачам) або передачі електричної енергії.

Зазначена сума штрафу має бути сплачена до Державного бюджету України у 30-денний строк з дня одержання копії рішення про накладення штрафу (код бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції»).

2. Відповідно до пункту 1 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», у межах здійснення заходів державного регулювання, зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО»:

1) урахувати в Інвестиційній  програмі на 2021 рік статтю «Додатково отриманий дохід за результатом діяльності у 2019 та 2020 роках» без додаткових джерел фінансування на загальну суму 12 744,47 тис. грн (без ПДВ), яка включає:

суму зекономлених при виконанні схваленої Інвестиційної програми у 2019 році коштів у розмірі 2 312,61 тис. грн (без ПДВ),

суму зекономлених при виконанні схваленої Інвестиційної програми у 2020 році коштів у розмірі 1 135,75 тис. грн (без ПДВ);

50 % доходу, отриманого у 2019 році від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності ліцензіата, у розмірі 538,58 тис. грн (без ПДВ),

50 % доходу, отриманого у 2019 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики, у розмірі 3200,42 тис. грн (без ПДВ),

50 % доходу, отриманого у 2020 році від надання в оренду/суборенду основних засобів (активів), які належать до основної діяльності ліцензіата, у розмірі 605,11 тис. грн (без ПДВ),

50 % доходу, отриманого у 2020 році від плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики, у розмірі 4 952,00 тис. грн (без ПДВ);

2) у строк до 01 серпня 2021 року надати до НКРЕКП та Сектору НКРЕКП у Миколаївській області:

Звіт щодо фактичних витрат (без ПДВ) на приєднання електроустановок замовників, які за ознаками відповідають першому та другому ступеням стандартного приєднання, за І – III квартали 2019 року, I та III квартали 2020 року,

Звіт щодо фактичних витрат (без ПДВ) на приєднання електроустановок замовників, які за ознаками відповідають нестандартним приєднанням, за І – III квартали 2019 року, І та III квартали 2020 року,

Інформацію щодо показників якості та кількості надання послуг кол-центрами до Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами за І – IV квартали 2019 року та за І – IV квартали 2020 року,

форму звітності № 11-НКРЕКП (квартальна) (на паперових носіях) за III квартал 2019 року;

3) у строк до 01 вересня 2021 року привести свої дії по відношенню до ТОВ «ВІТА СОЛАР» у відповідність до вимог Кодексу систем розподілу шляхом видачі технічних умов нестандартного приєднання за постійною схемою приєднання та надання послуги з нестандартного приєднання, про що у строк до 20 вересня 2021 року повідомити НКРЕКП та Сектор НКРЕКП у Миколаївській області з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів;

4) у строк до 01 жовтня 2021 року:

вжити заходів щодо відчуження своєї частки у статутному капіталі ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»,  про що у строк до 20 жовтня 2021 року письмово повідомити, із наданням належним чином завірених копій підтвердних документів, НКРЕКП та Сектор НКРЕКП у Миколаївській області;

надати належним чином завірені копії підтвердних документів (висновків) відповідного органу державної виконавчої влади щодо відсутності необхідності отримання сертифікатів (декларацій) про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (за класом наслідків (відповідальності) СС1 та СС2), а саме:

«Будівництво ПЛ-10 кВ, КЛ-10 кВ від ПС 35/10 кВ «Южна» ф. 661 до  ЗТП-755 с. Луч Вітовського району Миколаївської області»;

«Будівництво розвантажувальної КТП-6/0,4 кВ (розвантаження ЗТП-404, ЗТП-68) по вул. Лагерне поле в м. Миколаєві»;

«Реконструкція ПС 150/35/6 кВ «Ліски» м. Миколаїв. І черга»;

«Реконструкція ПС 150/35/6 кВ «Октябрська» з встановленням трансформатора 3Т потужністю 10 МВА. ІІІ черга.  м. Миколаїв»;

«Реконструкція ПС 150/35/6 кВ «Октябрська» з встановленням трансформатора 3Т потужністю 10 МВА. ІV черга. м. Миколаїв»;

«Реконструкція ПС 150/35/6 кВ «Ліски» м. Миколаїв. ІІ черга»;

5) у строк до 31 грудня 2021 року:

забезпечити проведення повних розрахунків з НЕК «УКРЕНЕРГО» за послуги з передачі електричної енергії, з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління у 2020 році;

виконати вимоги пункту 4.1.38 глави 4.1 розділу IV Кодексу систем розподілу в частині обов’язку ОСР оприлюднювати на офіційному вебсайті інформацію про лінії електропередавання та трансформаторні підстанції напругою 150(110) – 35 (20) – 10(6)/0,4 кВ (із зазначенням інформації про завантаження підстанцій та резерву потужності) з прив’язкою до географічних даних у геодезичній інформаційно-технічній системі (ГІС) відповідно до вимог глави 4.10 цього розділу.

Про виконання вимог цього підпункту у строк до 20 січня 2022 року письмово повідомити НКРЕКП та Сектор НКРЕКП у Миколаївській області з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів;

6) надати компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у частині відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні протягом 24 годин споживачам, які станом на 04 травня 2020 року були заживлені від фідера 833 ПС 35/10 кВ «Краснопілля»  та станом на 06 червня 2020 року були заживлені від фідера 3 ТП-589 філії АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» Первомайського району Західного округу, про що у термін до 01 вересня 2021 року повідомити НКРЕКП та Сектор НКРЕКП у Миколаївській області з наданням належним чином завірених копій підтвердних документів.

3. Взяти до відома:

суму профінансованих та не освоєних АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» коштів станом на 31 грудня 2019 року по заходах Інвестиційної програми на 2019 рік у сумі 8 231,39 тис. грн (без ПДВ) та здійснене додаткове фінансування у 2020 році коштів по цих заходах у сумі 22 872,73 тис. грн (без ПДВ),

суму профінансованих та не освоєних АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» коштів станом на 31 грудня 2020 року по заходу Інвестиційної програми на 2020 рік «Реконструкція ПС 150/35/6 кВ «Ліски» м. Миколаїв. ІІ черга» у сумі 10128,99 тис. грн (без ПДВ).

4. Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики, у межах здійснення заходів державного регулювання, відповідно до пунктів 1, 13 частини першої та пункту 1 частини другої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»:

1) підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на розподіл електричної енергії АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» на 2021 – 2023 роки шляхом його зміни в бік зменшення на суму 182 500,25 тис. грн (без ПДВ), урахувавши:

суму вартості перевищення фізичних обсягів по заходах Інвестиційної програми АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» на 2019 рік, які передбачені схваленою ІП у меншій кількості, у розмірі 175,48 тис. грн (без ПДВ),

суму вартості перевищення фізичних обсягів по заходах Інвестиційної програми АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» на 2020 рік, які передбачені схваленою ІП у меншій кількості, у розмірі 50,53 тис. грн (без ПДВ),

підсумкову суму надлишково отриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності у 2019 році в розмірі 35 258,89  тис. грн (без ПДВ),

підсумкову суму надлишково отриманого доходу від здійснення ліцензованої діяльності у 2019 році в розмірі 147 015,35  тис. грн (без ПДВ);

2) при  встановленні (перегляді) тарифу на розподіл електричної енергії АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» на 2021 – 2023 роки врахувати величину профіциту коштів, яка виникла при виконанні заходів з приєднань електроустановок замовників до електричних мереж: у 2019 році – у розмірі 8 464,49 тис. грн (без ПДВ) та у 2020 році – у розмірі 49 684,45тис. грн (без ПДВ);

3) у разі неврахування АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» в Інвестиційній програмі на 2021 рік суми додатково отриманого доходу за результатами діяльності у 2019 та 2020 роках, зазначеної у підпункті 1 пункту 2 цієї постанови, підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на розподіл електричної енергії АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» шляхом його зміни в бік зменшення на суму 12 744,47 тис. грн (без ПДВ);

4) у разі ненадання або несвоєчасного надання АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» документів (висновків), передбачених підпунктом 4 пункту 2 цієї постанови, підготувати та винести на засідання НКРЕКП, що проводитиметься у формі відкритого слухання, проєкт рішення щодо встановлення (перегляду) тарифу на розподіл електричної енергії АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО» шляхом його зміни в бік зменшення на суму профінансованих коштів по заходах Інвестиційних програм на 2019 та 2020 роки в розмірі 48 026,17 тис. грн (без ПДВ).

 

Голова НКРЕКП                                              В.Тарасюк

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux