Народився у 1978 році в м. Енергодар Запорізької області.
Освіта
У 2000 році закінчив Університет внутрішніх справ за спеціальністю «Інформаційні системи в менеджменті», кваліфікація – спеціаліст з економіки та менеджменту.
У 2000 році – Університет внутрішніх справ, спеціальність «Правознавство», кваліфікація – юрист.
У 2020 році – Національна академія державного управління при Президентові України, спеціальність «Публічне управління та адміністрування», кваліфікація – магістр публічного управління та адміністрування.
Трудова діяльність
З 1995 по 2002 рр. проходив службу в Енергодарському міському відділі Управління Міністерства Внутрішніх Справ України в Запорізькій області.
З 2002 по 2004 рр. – старший слідчий прокуратури м. Енергодара; слідчий в особливо важливих справах прокуратури м. Запоріжжя.
З 2004 по 2007 рр. працював юристом в юридичній компанії.
З 2007 по 2011 рр. – заступник генерального директора з правових питань; директор з правових питань ВАТ «Державна енергогенеруюча компанія «Центренерго».
З 2011 по 2018 рр. – заступник директора департаменту юридичного забезпечення та майнових відносин - начальник відділу майнових відносин та корпоративних прав; заступник директора департаменту юридичного забезпечення та майнових відносин - начальник відділу майнових відносин та корпоративних прав, юридичного забезпечення міжнародних запозичень і контрактів; заступник директора департаменту юридичного забезпечення та майнових відносин апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго».
З 2018 по 2019 рр. – член Національної комісії‚ що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
З 2020 по 2021 рр. – начальник служби з питань комплаєнсу апаратів управління ПрАТ «Укргідроенерго».
29 грудня 2021 року за результатами відкритого конкурсного відбору призначений на посаду члена Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Має досвід роботи в електроенергетичній сфері на керівних посадах більше 10 років.
Дата оновлення: 15.09.2025
Обов'язки:
1. забезпечує діяльність НКРЕКП з питань формування та реалізації державної політики по забезпеченню прозорості та доброчесності на оптовому енергетичному ринку, здійснення державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та суб’єктами, що належать до особливої групи споживачів ліцензійних умов та законодавства;
2. організовує роботу НКРЕКП з питань:
- здійснення контролю за додержанням ліцензіатами НКРЕКП та суб’єктами, що належать до особливої групи споживачів у розумінні Закону України «Про ринок електричної енергії», ліцензійних умов та законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг та вжиття заходів щодо запобігання порушенням ліцензіатами ліцензійних умов;
- здійснення розслідування зловживань та інших порушень на оптовому енергетичному ринку;
- визначення розміру санкцій за результатами проведених заходів державного контролю, розслідувань зловживань та інших порушень на оптовому енергетичному ринку та вжиття заходів щодо запобігання порушенням законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг та ліцензійних умов ліцензіатами НКРЕКП, суб’єктами, що належать до особливої групи споживачів та учасниками оптового енергетичного ринку;
- координації роботи в НКРЕКП з питань впровадження та застосування законодавства щодо доброчесності та прозорості на оптовому енергетичному ринку;
- здійснення аналізу та узагальнення європейської практики застосування законодавства ЄС щодо доброчесності та прозорості на оптовому енергетичному ринку;
- проведення консультацій з Секретаріатом Енергетичного Співтовариства щодо прийняття рішення про накладення штрафів за зловживання та інших порушень на оптовому енергетичному ринку на учасників ринку;
- надання рекомендацій щодо забезпечення доброчесності та прозорості на оптовому енергетичному ринку з урахуванням вимог нормативно-правових актів Енергетичного Співтовариства та рекомендацій Агентства з питань співробітництва енергетичних регуляторів;
- координації та організації роботи з питань економічного та фінансового аналізу діяльності ліцензіатів НКРЕКП, які підлягають ціновому (тарифному) регулюванню у сфері електроенергетики;
- участі у здійсненні моніторингу ринків у сферах енергетики за результатами заходів державного контролю та проведених розслідувань, зокрема щодо:
- застосування положень договорів, що обмежують конкуренцію у сфері енергетики, а також будь-яких інших практик, що призводять до порушення, спотворення або обмеження конкуренції у сфері енергетики,
- ринкової поведінки та господарсько-торговельних операцій суб’єктів господарювання, що провадять діяльність з оптовими енергетичними продуктами, з метою виявлення та запобігання зловживанням та іншим порушенням на оптовому енергетичному ринку,
- порушень та/або обмежень конкуренції у сфері енергетики, проявів обмежувальної договірної практики у сфері енергетики, включаючи індивідуальні умови договорів з великими непобутовими споживачами,
- виконання суб’єктами господарювання, що провадять діяльність на ринках у сферах енергетики та комунальних послуг, своїх зобов’язань відповідно до законодавства,
- проявів перехресного субсидіювання між різними видами діяльності, категоріями споживачів (замовників) на ринках у сферах енергетики та комунальних послуг,
- дотримання вимог щодо надійності та безперебійності електро-, тепло-, водо, газопостачання, стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів,
- виконання операторами систем передачі та розподілу, операторами газотранспортної та газорозподільних систем їхніх функцій та зобов’язань відповідно до законодавства,
- виконання операторами систем передачі та розподілу, газотранспортної та газорозподільних систем умов щодо недискримінаційного доступу до їхніх мереж/систем, у тому числі доступу до мереж нових учасників ринків електричної енергії, зокрема виробників електричної енергії з відновлюваних джерел енергії, та природного газу,
- строків, необхідних операторам систем передачі та розподілу для виконання робіт з приєднання та ремонту,
- дотримання ліцензіатами ліцензійних умов, у тому числі щодо транскордонних питань,
- дотримання виконання зобов’язань суб’єктами господарювання, які здійснюють один або більше видів регульованої діяльності у сферах енергетики або один чи більше видів регульованої діяльності у сферах енергетики та іншої діяльності,
- виконання зобов’язань, що стосуються бухгалтерського обліку та публікації фінансової звітності суб’єктами господарювання, які здійснюють один або більше видів регульованої діяльності у сферах енергетики або один або більше видів регульованої діяльності у сферах енергетики та іншої діяльності,
- виконання операторами систем передачі та розподілу їхніх функцій та зобов’язань щодо відокремлення та незалежності,
- змін у структурі власності суб’єктів господарювання, що виконують функції операторів передачі та розподілу електричної енергії,
- виконання операторами систем передачі та розподілу умов щодо недискримінаційного доступу до їхніх мереж/систем, у тому числі доступу до мереж нових учасників ринків електричної енергії, зокрема виробників електричної енергії з відновлюваних джерел енергії (у частині укладення договорів);
- необхідності проведення перевірки дотримання оператором системи передачі вимог про відокремлення і незалежність;
- взаємодії з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями, а також здійснення співробітництва з відповідними органами іноземних держав і міжнародними організаціями з питань, що належать до компетенції НКРЕКП та стосуються контролю за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов провадження господарської діяльності, забезпечення прозорості та доброчесності енергетичних та участі у підготовці проєктів міжнародних договорів України;
- взаємодії з Антимонопольним комітетом України, Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку та органами фінансового контролю у процесі моніторингу та під час проведення НКРЕКП або іншим уповноваженим органом розслідування зловживань та інших порушень на оптовому енергетичному ринку;
- участі у заходах міжнародного співробітництва за проєктами міжнародної технічної допомоги;
- забезпечення співпраці НКРЕКП з Радою регуляторних органів Енергетичного Співтовариства, Секретаріатом Енергетичного Співтовариства та національними регуляторами енергетики інших держав у частині розслідування зловживань та інших порушень на оптовому енергетичному ринку;
- захисту прав споживачів товарів (послуг), які виробляються (надаються) суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, розгляду звернень таких споживачів, врегулювання спорів, надання роз’яснень з питань застосування нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення державного контролю, проведення розслідування зловживань та інших порушень на оптовому енергетичному ринку та підписує відповіді на них;
- розгляду звернень/запитів з питань забезпечення прозорості та доброчесності на оптовому енергетичному ринку, здійснення заходів контролю, звітності ліцензіатів НКРЕКП та підписує відповіді на них;
- розробки нормативно-правових актів з питань контролю, розслідування зловживань та інших порушень на оптовому енергетичному ринку, забезпечення прозорості та доброчесності на оптовому енергетичному ринку та моніторингу функціонування ринку електричної енергії (оптового та роздрібного), зокрема:
- порядку контролю за дотриманням ліцензійних умов,
- порядку розслідування зловживань на оптовому енергетичному ринку,
- вимог щодо забезпечення доброчесності та прозорості на оптовому енергетичному ринку,
- порядку (методики) визначення розміру штрафу, які накладаються НКРЕКП,
- порядку здійснення НКРЕКП оцінки рівня ліквідності ринку електричної енергії та вжиття заходів забезпечення достатнього рівня ліквідності ринку електричної енергії,
- форм звітності суб’єктів господарювання, що провадять діяльність на ринку електричної енергії, та порядок їх подання,
- порядку здійснення НКРЕКП моніторингу ринків у сферах енергетики та комунальних послуг та внесення змін до нього (зокрема готує пропозиції щодо удосконалення переліку показників (індикаторів) моніторингу ринку електричної енергії з урахуванням міжнародного досвіду),
- порядку (Методики) визначення розміру штрафів, що накладаються НКРЕКП, у частині визначення розміру штрафів за зловживання та інші порушення на оптових енергетичних ринках,
- інструкцій з моніторингу функціонування ринку електричної енергії,
- порядку агрегації інсайдерської інформації на оптовому енергетичному ринку та її оприлюднення;
3. забезпечує реалізацію державної політики стосовно державної таємниці в межах компетенції;
4. спрямовує, координує та контролює діяльність Департаменту ліцензійного контролю, Департаменту розслідувань зловживань на оптових енергетичних ринках та моніторингу звітності, територіальних органів НКРЕКП;
5. погоджує положення про Департамент ліцензійного контролю, Департамент розслідувань зловживань на оптових енергетичних ринках та моніторингу звітності, територіальні органи НКРЕКП.