НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
НАКАЗ
30.10.2023 № 73-од
Про затвердження Порядку роботи з офіційною електронною поштою прийому звернень громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Відповідно до законів України «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи з офіційною електронною поштою прийому звернень громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, що додається.
2. Управлінню комунікацій розмістити цей наказ на офіційному вебсайті НКРЕКП.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на керівника апарату Олега Кострикіна.
Голова НКРЕКП Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НКРЕКП
30.10.2023 № 73-од
Порядок роботи з офіційною електронною поштою прийому звернень громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
1. Цей Порядок визначає механізм надсилання та одержання електронною поштою звернень громадян (електронних звернень), що є різновидом письмового звернення (далі – звернення громадян), до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), для їх попереднього опрацювання, реєстрації, розгляду та надання відповіді.
2. Для одержання звернень громадян в НКРЕКП визначено електронну поштову адресу pr@nerc.gov.ua.
3. Надсилання та одержання звернень громадян через електронну пошту здійснюється відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон).
4. У зверненнях громадян, надісланих до НКРЕКП через електронну поштову адресу, має бути зазначено:
1) прізвище, ім’я, по батькові;
2) місце проживання громадянина;
3) суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
4) підпис заявника;
5) дата;
6) електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
5. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні звернень громадян не вимагається.
6. Управління адміністративної діяльності здійснює попереднє опрацювання звернень громадян на предмет дотримання вимог, зазначених у пункті 4 цього Порядку.
7. Звернення громадян, оформлені належним чином, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду у терміни, передбачені Законом.
8. Звернення громадян, під час попереднього опрацювання яких виявлено недотримання вимог, зазначених у пункті 4 цього Порядку, повертаються заявнику з відповідним роз’ясненням не пізніше як через десять днів від дня їх надходження.
Начальник Управління адміністративної діяльності Тетяна КОЗАКЕВИЧ