Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Кайдаш Руслан Юрійович
Член Комісії
Кайдаш Руслан Юрійович

Народився у 1979 році в м. Сніжне Донецької області. 

Освіта

У 2002 році закінчив Донецький національний технічний університет за спеціальністю «Електромеханічні системи автоматизації та електропривід», кваліфікація – магістр-електромеханік.

У 2008 році – Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, спеціальність «Державна служба», спеціалізація «Адміністративний менеджмент», кваліфікація – магістр державної служби. 

Трудова діяльність

З 2002 по 2003 рр. – інженер відділу контролю роботи і захисту електродвигунів ТОВ «НВП «Агентство маркетингових досліджень».

З 2003 по 2004 рр. – інженер відділу енергопоставок ТОВ «Підприємство енергетичного постачання Горенерго».

З 2004 по 2012 рр. працював в Національній комісії регулювання електроенергетики України на різних посадах, останньою з яких була посада заступника начальника управління цінової політики в електроенергетиці – начальника відділу методології та розрахунку тарифів.

З 2012 по 2014 рр. – заступник начальника управління цінової політики в електроенергетиці - начальник відділу методології та розрахунку тарифів; начальник управління цінової політики в електроенергетиці Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики.

З 2014 по 2019 рр. – заступник директора департаменту - начальник управління цінової та тарифної політики у сфері електроенергетики Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг.

29 жовтня 2019 року призначений на посаду члена Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Досвід роботи в електроенергетичній галузі – 17 років.

Дата оновлення: 01.07.2024

Обов'язки:

3.1 забезпечує діяльність НКРЕКП у формуванні та реалізації єдиної державної цінової/тарифної та інвестиційної політики та технічного розвитку на ринку електричної енергії, у сфері виробництва електроенергії з альтернативних та відновлюваних джерел, комбінованого виробництва, атомної генерації та здійснення моніторингу ринку електричної енергії, у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення та встановлення тарифів на комунальні послуги у цій сфері;

3.2 організовує роботу НКРЕКП з питань:

  • формування цін і тарифів на товари (послуги), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій та суб'єктами, що провадять діяльність на суміжних ринках у сфері електроенергетики;
  • стимулювання виробництва електроенергії з альтернативних джерел енергії;
  • організації схвалення інвестиційних програм суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сфері електроенергетики, спрямованих на оновлення основних фондів, підвищення ефективності та зменшення втрат у процесі провадження діяльності, що підлягає регулюванню;
  • визначення критеріїв визначення класів споживачів електричної енергії, диференційованих за ступенями напруги;
  • сприяння розвитку конкуренції у сферах виробництва електричної та теплової енергії;
  • організації схвалення інвестиційних програм суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, спрямованих на оновлення основних фондів, підвищення ефективності та зменшення втрат у процесі провадження діяльності, що підлягає регулюванню;
  • здійснення заходів щодо обмеження впливу суб’єктів природних монополій на державну політику з метою забезпечення ефективного функціонування сфери централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;
  • визначення умов доступу до товарів (послуг), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;
  • сприяння ефективному функціонуванню ринку електричної енергії на основі збалансування інтересів держави, суб'єктів природних монополій та споживачів товарів (послуг), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій;
  • розгляду звернень, врегулювання спорів та надання роз'яснень з питань функціонування ринку електричної енергії в межах компетенції, приєднання до систем передачі/розподілу, регулювання платіжно-розрахункових відносин на ринку електричної енергії, формування цін і тарифів на товари (послуги), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій та суб'єктами, що провадять діяльність на суміжних ринках у сфері енергетики та проведення цінової і тарифної політики у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;
  • участі у проведенні розслідування зловживань на оптовому енергетичному ринку;
  • затвердження розміру вартості послуги із забезпечення збільшення частки виробництва електричної енергії з альтернативних джерел енергії, що надається гарантованим покупцем та постачальником універсальних послуг;
  • видачі гарантій походження електричної енергії, виробленої з відновлюваних джерел енергії та забезпечення функціонування реєстру гарантій походження електричної енергії, виробленої з відновлюваних джерел енергії;
  • забезпечення інтеграції реєстру гарантій походження електричної енергії, виробленої з відновлюваних джерел енергії, з реєстрами країн Енергетичного Співтовариства, Європейського Союзу та Організації економічного співробітництва та розвитку;
  • затвердження розміру фіксованого платежу за участь на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку та тарифу на здійснення операцій з купівлі-продажу електричної енергії на цих ринках;
  • затвердження кошторису гарантованого покупця;
  • розробки рішень НКРЕКП щодо врегулювання заборгованості, що утворилася на оптовому ринку електричної енергії;
  • здійснення моніторингу функціонування ринку електричної енергії, його сегментів, оптового енергетичного ринку та поведінки суб’єктів господарювання на щоденній/щодекадній/щомісячній основі, які забезпечуються шляхом аналізу та оцінки:
  • стану безпеки постачання енергоресурсів та безперебійної роботи інфраструктури,
  • реалізації інвестиційних програм і заходів з інвестиційного планування щодо операторів систем передачі та розподілу у коротко- і довгостроковій перспективі з метою підвищення ефективності роботи систем і сприяння ринковій інтеграції,
  • інвестицій у генеруючі потужності та установки зберігання енергії з метою забезпечення безпеки постачання електричної енергії,
  • дотримання правил управління перевантаженнями, включаючи правила розподілу пропускної спроможності електричних (газових) міждержавних мереж/перетинів,
  • застосування правил, що регулюють розподіл міжсистемної пропускної потужності і управління перевантаженнями в системах передачі електричної енергії, включаючи перевантаження міжсистемних з’єднань, заснованих на зобов’язаннях, взятих Україною відповідно до Договору про заснування Енергетичного Співтовариства,
  • виконання операторами систем передачі та розподілу умов щодо недискримінаційного доступу до їхніх мереж/систем, у тому числі доступу до мереж нових учасників ринків електричної енергії, зокрема виробників електричної енергії з відновлюваних джерел енергії,
  • своєчасності оприлюднення операторами систем передачі електричної енергії інформації щодо міжсистемних з’єднань, розподілу пропускної спроможності таких з’єднань,
  • застосування цін і тарифів на оптовому енергетичному ринку,
  • застосування умов для приєднання до мереж нових генеруючих потужностей та/або установок зберігання енергії з належним урахуванням витрат і вигод, пов’язаних з різними технологіями у використанні відновлюваних джерел енергії, а також із розподіленою генерацією та комбінованим виробництвом теплової та електричної енергії (когенерацією),
  • технічного співробітництва з операторами системи передачі та/або операторами ринку інших договірних сторін Договору про заснування Енергетичного Співтовариства,
  • рівня прозорості та конкуренції на оптовому ринку,
  • рівня відкриття та ефективності функціонування ринку,
  • ринкової поведінки та інформації про господарсько-торговельні операції на оптовому енергетичному ринку, включаючи виконані та невиконані заявки, наданої Регулятору учасниками оптового енергетичного ринку, особами, які професійно організовують операції з оптовими енергетичними продуктами, та торговими репозиторіями;
  • забезпечення здійснення оперативного моніторингу ефективності роботи ринку електричної енергії, рівня цін на організованих сегментах ринку електричної енергії, моніторингу здійснення міжнародної торгівлі електричною енергією та розподілу пропускної спроможності;
  • участі у здійсненні моніторингу безпеки постачання електричної енергії та сприяння розвитку безпечної, надійної та ефективно функціонуючої ОЕС України;
  • здійснення моніторингу сфері центрального водопостачання та центрального водовідведення, який забезпечується шляхом проведення аналізу та оцінки, зокрема цін і тарифів, що регулюються НКРЕКП, на товари (послуги) у сферах енергетики та комунальних послуг та їх застосування;
  • сприяння розвитку конкуренції у сферах виробництва та постачання електричної енергії;
  • підготовки результатів моніторингу, зокрема у вигляді звітів з моніторингу, та оприлюднення аналітичних матеріалів на офіційному вебсайті НКРЕКП, господарсько-торговельних операцій, пов’язаних з оптовими енергетичними продуктами;
  • ініціювання розслідувань за результатами моніторингу господарсько-торговельної діяльності, пов’язаної з оптовими енергетичними продуктами, виявлених фактів або підозр в порушенні встановлених законами обмежень щодо поводження з інсайдерською інформацією, або дій, що мають ознаки маніпулювання чи спроби маніпулювання на оптовому енергетичному ринку;
  • надання рекомендацій щодо забезпечення доброчесності та прозорості на оптовому енергетичному ринку з урахуванням вимог нормативно-правових актів Енергетичного Співтовариства та рекомендацій Агентства з питань співробітництва енергетичних регуляторів;
  • координації та організації роботи з питань економічного аналізу та прогнозування на ринку електричної енергії;
  • взаємодії з Антимонопольним комітетом України, Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку та органами фінансового контролю у процесі моніторингу;
  • взаємодії з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями, а також здійснення співробітництва з відповідними органами іноземних держав і міжнародними організаціями з питань, що стосуються ринку електричної енергії, інвестиційної політики у сфері електроенергетики та належать до компетенції НКРЕКП, тарифної і цінової політики у сфері електроенергетики, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, та належать до компетенції НКРЕКП, та участі у підготовці проєктів міжнародних договорів України;
  • співпраці з громадськими організаціями споживачів (об'єднаннями споживачів) щодо функціонування організованих сегментів ринку електричної енергії, формування цін і тарифів на товари (послуги), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій та суб'єктами, що провадять діяльність на суміжних ринках у сфері енергетики, у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;
  • визначення індивідуальних технологічних нормативів використання питної води для суб'єктів природних монополій, ліцензування діяльності яких здійснюється НКРЕКП;
  • забезпечення створення сприятливих умов для залучення інвестицій у розвиток інфраструктури у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;
  • захисту прав споживачів у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;
  • розгляду звернень громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» з питань формування та реалізації державної політики та технічного розвитку на ринку електричної енергії, формування цін і тарифів на товари (послуги), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій та суб'єктами, що провадять діяльність на суміжних ринках у сфері енергетики, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, та підписує відповіді на них;
  • установлення:
  • цін (тарифів) на електричну енергію, її передачу, розподіл та постачання, на послуги постачальника універсальної послуги, постачальника «останньої надії», з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління,
  • «зеленого» тарифу для суб’єктів господарювання, які виробляють електричну енергію з альтернативних джерел енергії,
  • державної регульованої ціни на електричну енергію для суб’єктів господарювання, що здійснюють комбіноване виробництво електричної та теплової енергії на теплоелектроцентралях,
  • тарифів на теплову енергію, що виробляється на теплоелектроцентралях, ГЕС, ГАЕС, ТЕС, АЕС та когенераційних установках,
  • економічних коефіцієнтів прогнозованих технологічних витрат електричної енергії в електричних мережах,
  • ставок плати за приєднання потужності та ставок плати за лінійну частину приєднання;
  • алгоритму розподілу коштів з поточних рахунків із спеціальним режимом використання,
  • переліку поточних рахунків із спеціальним режимом використання,
  • тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення та комунальних послуг в цій сфері для суб'єктів природних монополій, ліцензування діяльності яких здійснюється НКРЕКП;
  • розробки:
  • методики (порядку) формування цін на універсальні послуги,
  • методики розрахунку ціни (тарифу) на послуги постачальника універсальних послуг,
  • методики (порядку) формування ціни, за якою здійснюється постачання електричної енергії споживачам постачальником «останньої надії»,
  • методики розрахунку ціни (тарифу) на послуги постачальника «останньої надії»,
  • методик (порядків) встановлення (формування) тарифів на послуги з передачі електричної енергії,
  • методик (порядків) встановлення (формування) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії,
  • методики (порядку) формування тарифу на послуги з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління,
  • методики (порядку) формування кошторису гарантованого покупця; порядку формування інвестиційних програм у сфері електроенергетики,
  • методик (порядків) формування цін на допоміжні послуги;
  • порядку проведення електронних аукціонів з розподілення пропускної спроможності міждержавних електричних мереж,
  • порядків (методик) формування цін і тарифів на товари (послуги), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій та суб'єктами, що провадять діяльність на суміжних ринках у сфері електроенергетики та у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення,
  • порядків розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу,
  • кодексу системи передачі, кодексу систем розподілу, кодексу комерційного обліку електричної енергії,
  • запровадження, здійснення моніторингу та контролю державної підтримки на ринку електричної енергії та вдосконалення функціонування системи державної допомоги,
  • формування та здійснення контролю за функціонуванням механізму покладення спеціальних обов’язків на учасників ринку,
  • порядку подання інформації про здійснені господарсько-торговельні операції, пов’язані з оптовими енергетичними продуктами,
  • порядків формування інвестиційних програм суб'єктів природних монополій у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення,
  • нормативно-правових актів з питань визначення показників надійності та комерційної якості надання послуг суб’єктами природних монополій у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення,
  • визначення умов доступу до товарів (послуг), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

3.3 забезпечує реалізацію державної політики стосовно державної таємниці в межах компетенції;

3.4 погоджує положення про Департамент із регулювання відносин у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, Департамент із регулювання відносин у сфері енергетики, Департамент енергоринку;

3.5 безпосередньо спрямовує, координує та контролює діяльність Департаменту із регулювання відносин у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики, Департаменту енергоринку.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux