Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
офіційний веб-сайт
[повернутись]





День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора:19.06.2018
Дата оновлення: 14.12.2020

(У постанову вносяться зміни

постановою НКРЕКП від 02.12.2020 № 2323) 

 

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

 

ПОСТАНОВА

12.06.2018                   № 373

 

Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами

 

Відповідно до законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про ринок електричної енергії» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:

 

1. Затвердити Мінімальні вимоги до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, що додаються.

2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 08 серпня 2013 року № 1070 «Щодо забезпечення функціонування кол-центрів суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2013 року за № 1416/23948.

3. Ця постанова набирає чинності з 11 грудня 2018 року, але не раніше дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні – газеті «Урядовий кур’єр», крім вимог щодо відокремлення кол-центрів операторів систем розподілу, встановлених главою 3 Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, які набирають чинності з дня, наступного за днем опублікування цієї постанови в офіційному друкованому виданні – газеті «Урядовий кур’єр».

 

Голова НКРЕКП                                             О.Кривенко

 

ПОГОДЖЕНО:

 

Голова Антимонопольного комітету України                          Ю.Терентьєв

 

Мінімальні вимоги до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами див. тут. 

 

Офіційно опубліковано в газеті „Урядовий кур’єр”, 24.10.2018, № 199

[повернутись]