Народився у 1967 році в м. Києві.
Освіта
У 2005 році закінчив Київський політехнічний інститут за спеціальністю «Інженер електронної техніки», кваліфікація – мікроелектроніка та напівпровідникові прилади.
У 2004 році – Національну академію управління за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація – юрист.
Трудова діяльність
У 1995 році – інженер-конструктор ІІ категорії СКО-3 Центрального конструкторського бюро «Арсенал» ВО «Завод Арсенал».
З 1995 по 1998 рр. навчався в аспірантурі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут».
З 1998 по 2012 рр. працював в Національній комісії регулювання електроенергетики України на посадах від провідного спеціаліста технічного управління до начальника Управління інвестиційної політики та технічного розвитку.
З 2012 по 2014 рр. – начальник Управління інвестиційної політики та технічного розвитку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики.
З 2014 по 2015 рр. – заступник директора Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики Національної комісії‚ що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
З 2015 по 2017 рр. – директор Департаменту відновлювальних джерел енергії та альтернативних видів палива Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України.
З 2017 по 2018 рр. – начальник департаменту перспективного розвитку Відокремленого підрозділу «Науково-проектний центр розвитку об'єднаної енергетичної системи України» ДП «Національна енергетична компанія «Укренерго».
29 травня 2018 року за результатами відкритого конкурсного відбору призначений на посаду члена Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Має досвід роботи в енергетичній галузі більше 20 років.
Дата оновлення: 22.07.2022
Обов'язки:
5.1 забезпечує діяльність НКРЕКП у формуванні та реалізації єдиної державної інвестиційної політики та технічного розвитку на ринку електричної енергії, у сфері виробництва електроенергії з альтернативних та відновлюваних джерел, комбінованого виробництва, атомної генерації та здійснення моніторингу ринку електричної енергії;
5.2 організовує роботу НКРЕКП з питань:
- стимулювання виробництва електроенергії з альтернативних джерел енергії;
- організації схвалення інвестиційних програм суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сфері електроенергетики, спрямованих на оновлення основних фондів, підвищення ефективності та зменшення втрат у процесі провадження діяльності, що підлягає регулюванню;
- визначення критеріїв визначення класів споживачів електричної енергії, диференційованих за ступенями напруги;
- сприяння розвитку конкуренції у сферах виробництва електричної та теплової енергії;
- розгляду звернень, врегулювання спорів та надання роз'яснень з питань приєднання до систем передачі/розподілу, функціонування ринку електричної енергії в межах компетенції, регулювання платіжно-розрахункових відносин на ринку електричної енергії;
- участі у проведенні розслідувань порушень щодо функціонування ринку електричної енергії;
- взаємодії з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями, а також здійснення співробітництва з відповідними органами іноземних держав і міжнародними організаціями з питань, що стосуються ринку електричної енергії, інвестиційної політики у сфері електроенергетики та належать до компетенції НКРЕКП, та участі у підготовці проєктів міжнародних договорів України;
- сприяння ефективному функціонуванню ринку електричної енергії на основі збалансування інтересів держави, суб'єктів природних монополій та споживачів товарів (послуг), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій;
- затвердження розміру вартості послуги із забезпечення збільшення частки виробництва електричної енергії з альтернативних джерел енергії, що надається гарантованим покупцем та постачальником універсальних послуг;
- затвердження розміру фіксованого платежу за участь на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку та тарифу на здійснення операцій з купівлі-продажу електричної енергії на цих ринках;
- затвердження кошторису гарантованого покупця;
- розробки рішень НКРЕКП щодо врегулювання заборгованості, що утворилася на оптовому ринку електричної енергії;
- співпраці з громадськими організаціями споживачів (об'єднаннями споживачів) щодо функціонування організованих сегментів ринку електричної енергії;
- забезпечення здійснення оперативного моніторингу ефективності роботи ринку електричної енергії, рівня цін на організованих сегментах ринку електричної енергії, моніторингу здійснення міжнародної торгівлі електричною енергією та розподілу пропускної спроможності;
- участі у здійсненні моніторингу безпеки постачання електричної енергії та сприяння розвитку безпечної, надійної та ефективно функціонуючої ОЕС України;
- сприяння розвитку конкуренції у сферах виробництва та постачання електричної енергії;
- координації та організації роботи з питань економічного аналізу та прогнозування на ринку електроенергетики;
установлення:
- економічних коефіцієнтів прогнозованих технологічних витрат електричної енергії в електричних мережах,
- «зеленого» тарифу для суб’єктів господарювання, які виробляють електричну енергію з альтернативних джерел енергії,
- державної регульованої ціни на електричну енергію для суб’єктів господарювання, що здійснюють комбіноване виробництво електричної та теплової енергії на теплоелектроцентралях,
- тарифів на теплову енергію, що виробляється на теплоелектроцентралях, ГЕС, ГАЕС, ТЕС, АЕС та когенераційних установках,
- ставок плати за приєднання потужності та ставок плати за лінійну частину приєднання;
- алгоритму розподілу коштів з поточних рахунків із спеціальним режимом використання,
- переліку поточних рахунків із спеціальним режимом використання;
розробки:
- методики (порядку) формування кошторису гарантованого покупця; порядку формування інвестиційних програм у сфері електроенергетики,
- методик (порядків) формування цін на допоміжні послуги;
- порядку проведення електронних аукціонів з розподілення пропускної спроможності міждержавних електричних мереж,
- порядків (методик) формування цін і тарифів на товари (послуги), що виробляються (надаються) суб'єктами природних монополій та суб'єктами, що провадять діяльність на суміжних ринках у сфері електроенергетики,
- порядків розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу,
- кодексу системи передачі, кодексу систем розподілу, кодексу комерційного обліку електричної енергії;
- запровадження, здійснення моніторингу та контролю державної підтримки на ринку електричної енергії та вдосконалення функціонування системи державної допомоги;
- формування та здійснення контролю за функціонуванням механізму покладення спеціальних обов’язків на учасників ринку;
5.3 забезпечує реалізацію державної політики стосовно державної таємниці в межах компетенції;
5.4 погоджує положення про Департамент із регулювання відносин у сфері енергетики (спільно з членом НКРЕКП Кайдашем Р. Ю.), Департамент енергоринку;
5.5 безпосередньо спрямовує, координує та контролює діяльністьуправління інвестиційної політики та технічного розвитку і управління впровадження та розвитку систем обліку Департаменту із регулювання відносин у сфері енергетики, Департаменту енергоринку.