UA
EN
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП)
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ



Новини01.02.2017 18:57
версія для друку


Інформація по розрахункам споживачів за теплову енергію, надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води за 2016 рік


 

За результатами моніторингу стану розрахунків споживачів за теплову енергію, надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води по ліцензіатам Комісії, в умовах масованого поширення інформації про його «жахливий, катастрофічний» рівень, Комісія вважає необхідним повідомити результати 2016 року:

 

стан розрахунків споживачів категорії «бюджетні установи» не має тенденції до погіршення, і в 2016 році залишився на рівні 2014-2015 рр. – 100%. Стан розрахунків споживачів категорії «інші споживачі» – аналогічний та протягом 2014-2016 рр. склав 100%; 


рівень розрахунків категорії споживачів «населення» у 2014 році склав 89,1%. За результатами 2015 року рівень розрахунків зазначеної категорії споживачів склав 100,3%;


не зважаючи на заклики, які лунають, у тому числі і з боку окремих депутатів та їх соратників, не сплачувати рахунки за комунальні послуги, що в умовах відсутності обігових коштів для провадження аварійних і ремонтних робіт та повних розрахунків за спожитий природний газ на виробництво теплової енергії погіршує якість комунальних послуг та ставить під загрозу стале проходження опалювального періоду, більшість споживачів дотримуються платіжної дисципліни;


стан розрахунків населення за підсумками 2016 року, за даними звітності ліцензіатів НКРЕКП, не підтверджує інформацію про суттєве погіршення рівня оплати споживачів за надані комунальні послуги, який за умови своєчасного проходження розрахунків по пільгам та субсидіям у 2016 році, складає майже 93%, що відповідає рівню оплати у 2014-2015 рр.

 

Враховуючи зазначене, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, звертається до органів місцевої влади та Київської міської державної адміністрації взяти під особистий контроль:

 

стан розрахунків споживачів за спожиту теплову енергію та надані комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води;


стан проходження розрахунків по пільгам та субсидіям;


стан оформлення пільг та субсидій;


постійне проведення роз’яснювальної роботи серед населення з метою популяризації Програми житлових субсидій,  яка є головним механізмом забезпечення соціального захисту найбільш вразливих верств населення;


надання практичної допомоги при оформленні субсидії.

 

 

 

 

 

 Реєстрація нового користувачаX  



Реєстрація нового користувача
Введіть реєстраційні дані


Логін (мінімум 3 символи)**:



Пароль (мінімум 6 символів)**:



Підтвердження пароля*:



Контрольне запитання*:



Відповідь на запитання*:



Прізвище Ім'я По-батькові*:



E-mail*:



Факс:



Телефон:



Введіть символи, зображені на малюнку:
 
 
* відмічені поля обов'язкові для заповнювання
** логін та пароль повинні містити тільки латинські символи та(або) цифри


 






   НКРЕКП

03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19            тел. (044) 204-48-27;
E-mail: box@nerc.gov.ua

© 2016 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)