UA
EN
(044) 204 70 72
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП)
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ



Новини  >>  Архів новин19.03.2018 15:01
версія для друку


Майже 1000 споживачів отримали компенсацію від електроенергетичних компаній за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання. Питання щодо компенсацій ще 120 тисячам споживачів буде вирішено після перевірок НКРЕКП


Постановою НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841 затверджено Порядок забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання, який визначає загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює порядок компенсації споживачам за недотримання компанією гарантованих стандартів якості надання послуг. Порядок набув чинності 13.01.2017, з деталями можна ознайомитися за посиланням http://www.nerc.gov.ua/?news=5661 .

 

У 2017 році компенсації були надані 8-ма компаніями 913 споживачам на загальну суму 116 950 грн, з них 90% надано ПАТ "Одесаобленерго" та ПрАТ "Київобленерго":

 

Компанія

Сума компенсацій, надана споживачам у 2017 році, грн

Кількість споживачів, яким надана компенсація

ПАТ "Одесаобленерго"

67 800

428

ПрАТ "Київобленерго"

38 100

380

 

В той же час, за даними реєстрів перерв в електропостачанні, реєстрів письмових звернень населення та надання послуг, що ведуться компаніями відповідно до постанови НКРЕКП від 23.03.2017 № 345 «Про затвердження форм звітності № 11-НКРЕКП (квартальна) «Звіт щодо показників надійності електропостачання» та № 12-НКРЕКП (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг» та інструкцій щодо їх заповнення», у 2017 році компенсації повинні були отримати майже 120 000 споживачів. Це може свідчити про невиконання компаніями вимог Порядку або надання недостовірної інформації у формах звітності № 11-НКРЕКП та № 12-НКРЕКП.

 

Враховуючи зазначене, НКРЕКП у 2018 році при здійсненні перевірок особливу увагу приділятиме виконанню компаніями вимог Порядку щодо надання компенсацій споживачам. У разі підтвердження порушення Порядку компанії будуть зобов’язані надати споживачам компенсації у подвійному розмірі. Крім цього відповідно до Порядку Комісією буде прийнято рішення щодо вилучення зі структури тарифів на передачу електричної енергії місцевими (локальними) електромережами та/або постачання електричної енергії за регульованим тарифом коштів у п’ятикратному розмірі від суми невиплаченої компенсації.

 

Довідково повідомляємо, що НКРЕКП постановою від 21.09.2017 № 1156 затвердила Мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу, якими встановлено компенсації споживачам за недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг з розподілу та постачання природного газу та які набули чинності 08.10.2017.

 

 Реєстрація нового користувачаX  



Реєстрація нового користувача
Введіть реєстраційні дані


Логін (мінімум 3 символи)**:



Пароль (мінімум 6 символів)**:



Підтвердження пароля*:



Контрольне запитання*:



Відповідь на запитання*:



Прізвище Ім'я По-батькові*:



E-mail*:



Факс:



Телефон:



Введіть символи, зображені на малюнку:
 
 
* відмічені поля обов'язкові для заповнювання
** логін та пароль повинні містити тільки латинські символи та(або) цифри


 






   НКРЕКП

03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19            тел. (044) 204-48-27;
E-mail: box@nerc.gov.ua

© 2016 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)