UA
EN
(044) 204 70 72
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП)
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

 

 Реєстрація нового користувачаX  



Реєстрація нового користувача
Введіть реєстраційні дані


Логін (мінімум 3 символи)**:



Пароль (мінімум 6 символів)**:



Підтвердження пароля*:



Контрольне запитання*:



Відповідь на запитання*:



Прізвище Ім'я По-батькові*:



E-mail*:



Факс:



Телефон:



Введіть символи, зображені на малюнку:
 
 
* відмічені поля обов'язкові для заповнювання
** логін та пароль повинні містити тільки латинські символи та(або) цифри


 



Документи
Головна сторінка  /  Документи  /  Листи  /  2019 року  /  НКРЕКП, Лист від 11.03.2019 № 2612/15/7-19 "Щодо розгляду скарг споживачів та заяв на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання, надіслані ліцензіатам через мобільний додаток "Енергетика Онлайн "



версія для друку


Дата розміщення на сайті: 12.03.2019

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

 

ЛИСТ

11.03.2019                   № 2612/15/7-19

 

Ліцензіатам НКРЕКП, що

здійснюють діяльність на ринках у

сфері енергетики (за списком)

 

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), повідомляє, що НКРЕКП спільно з аналітичним центром DiXi Group у рамках проекту USAID «Прозора енергетика» розробили та 21 лютого 2019 року презентували мобільний додаток «Енергетика Онлайн».

Відповідно до функцій мобільного додатку «Енергетика Онлайн» для споживачів передбачається можливість подавати скарги до компаній – постачальників послуг за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання.

Скарги споживачів та заяви на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання будуть надходити на офіційні електронні адреси ліцензіатів з електронної адреси: energy.online.app@gmail.com, ім'я відправника: Energy Online App.

Водночас, повідомляємо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (далі - Закон) звернення може бути усним чи письмовим.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).

В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Разом з тим, згідно із частиною першою статті 7 Закону звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

Вимоги до приймання та розгляду звернень громадян, зокрема, електронного звернення також визначені Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, відповідно до пункту 2 якої електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.

Таким чином, скарги та заяви громадян, що будуть надходити до ліцензіатів НКРЕКП на електроні адреси з мобільного додатку «Енергетика Онлайн», мають розглядатися у строки та відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

При цьому ненадання відповідей споживачам про результати розгляду скарг та заяв, які надходять з мобільного додатку «Енергетика Онлайн», буде розглядатися НКРЕКП як недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг у сфері енергетики.

Звертаємо увагу ліцензіатів на неухильне дотримання вимог законодавства України, більш сумлінне і відповідальне ставлення до споживачів, необхідність покращення сервісного обслуговування та вдосконалення комунікації зі споживачами, зокрема щодо якісного розгляду заяв, скарг тощо.

 

Довідково:

21 вересня 2018 року Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з аналітичним центром DiXi Group підписала Меморандум про партнерство щодо розробки, запуску та популяризації мобільного додатка «Енергетика Онлайн» на основі даних, розпорядником яких є НКРЕКП, у рамках проекту USAID «Ініціатива з протидії корупції та підвищення фіскальної прозорості в енергетичному секторі в Україні».

Мобільний додаток можна завантажити з Google Play за назвою EnergyOnline. З березня 2019 року додаток буде доступний для завантаження в App Store, на офіційних сайтах НКРЕКП та DiXi Group.

З питань технічної підтримки мобільного додатка та надання своїх зауважень і пропозицій до його роботи просимо звертатися на електронну адресу: sergey.zorya@gmail.com

 

Голова НКРЕКП                                              О.Кривенко





   НКРЕКП

03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19            тел. (044) 204-48-27;
E-mail: box@nerc.gov.ua

© 2016 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)