UA
EN
(044) 204 70 72
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У
СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП, Регулятор)
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

 

 Реєстрація нового користувачаX  



Реєстрація нового користувача
Введіть реєстраційні дані


Логін (мінімум 3 символи)**:



Пароль (мінімум 6 символів)**:



Підтвердження пароля*:



Контрольне запитання*:



Відповідь на запитання*:



Прізвище Ім'я По-батькові*:



E-mail*:



Факс:



Телефон:



Введіть символи, зображені на малюнку:
 
 
* відмічені поля обов'язкові для заповнювання
** логін та пароль повинні містити тільки латинські символи та(або) цифри


 



Документи
Головна сторінка  /  Документи  /  Постанови  /  2018 року  /  НКРЕКП, Постанова від 20.03.2018 № 316 "Про відмову ТОВ "АЛЬЯНС-ІНВЕСТИЦІЇ" у видачі ліцензії на постачання природного газу"



версія для друку


День оприлюднення на офіційному веб-сайті Регулятора: 21.03.2018

ОБҐРУНТУВАННЯ ПРИЙНЯТТЯ ПОСТАНОВИ

 

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

 

ПОСТАНОВА

20.03.2018                   № 316

 

Про відмову ТОВ «АЛЬЯНС-ІНВЕСТИЦІЇ» у видачі ліцензії на постачання природного газу

 

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), на засіданні НКРЕКП, яке проводилось у формі відкритого слухання, 20 березня 2018 року розглянула питання про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-ІНВЕСТИЦІЇ» (далі – ТОВ «АЛЬЯНС-ІНВЕСТИЦІЇ», Товариство), код ЄДРПОУ 41724041.

На підставі поданої ТОВ «АЛЬЯНС-ІНВЕСТИЦІЇ» заяви від 13 березня 2018 року № ЛГ- 26/18 та доданих до неї документів НКРЕКП встановила таке.

Відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон про ліцензування), ліцензуванню підлягає діяльність на ринку природного газу, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про ринок природного газу» (далі – Закон про ринок газу).

Згідно із статтею 9 Закону про ринок газу господарська діяльність на ринку  природного газу, пов'язана, зокрема, з постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії.

Відповідно до пункту 1 частини третьої статті 13 Закону про ліцензування однією з підстав для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії за результатом розгляду заяви про отримання ліцензії є встановлення невідповідності здобувача ліцензії ліцензійним умовам, встановленим для провадження виду господарської діяльності, зазначеного в заяві про отримання ліцензії.

Відповідно до пункту 2.8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 лютого 2017 року  № 201  (далі – Ліцензійні

умови), при провадженні господарської діяльності з постачання природного газу ліцензіат повинен дотримуватися спеціальних вимог щодо недопущення під час провадження ліцензованої діяльності здійснення над суб'єктом господарювання контролю у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», резидентами держав, що здійснюють збройну агресію проти України, у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про оборону України», та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України.

Згідно із Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань кінцевим бенефіціарним власником (контролером) ТОВ «АЛЬЯНС-ІНВЕСТИЦІЇ» є громадянин Російської Федерації Денісултанов Павло Султанович.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про оборону України» збройна агресія – застосування іншою державою або групою держав збройної сили проти України. Збройною агресією проти України вважається, зокрема, вторгнення або напад збройних сил іншої держави або групи держав на територію України, а також окупація або анексія частини території України.

У рішенні Ради національної безпеки та оборони України від 02 вересня 2015 року «Про нову редакцію Воєнної доктрини України», яке уведено в дію Указом Президента України від 24 вересня 2015 року № 555/2015, зазначається, що воєнна доктрина України (далі – Воєнна доктрина) ґрунтується на результатах аналізу та прогнозування воєнно-політичної обстановки, принципах оборонної достатності, без’ядерного статусу, високої готовності до оборони, системності оборонного планування, а також визначених Верховною Радою України засадах внутрішньої та зовнішньої політики. Основні положення Воєнної доктрини є похідними від Стратегії національної безпеки України, розвивають її положення за напрямами, зокрема, забезпечення воєнної безпеки та спрямовані, зокрема, на протидію агресії з боку Російської Федерації.

Крім того, у Зверненні до Організації Об’єднаних Націй, Європейського Парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУАМ, національних парламентів держав світу про визнання Російської Федерації державою-агресором, затвердженому постановою Верховної Ради України від 27 січня 2015 року № 129-VII, Верховна Рада України визнає Російську Федерацію державою-агресором.

Відповідно до абзацу четвертого статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» контроль – вирішальний вплив однієї чи декількох пов'язаних юридичних та/або фізичних осіб на господарську діяльність суб'єкта господарювання чи його частини, який здійснюється безпосередньо або через інших осіб, зокрема, завдяки: праву володіння чи користування всіма активами чи їх значною частиною; праву, яке забезпечує вирішальний вплив на формування складу, результати голосування та рішення органів управління суб'єкта господарювання; укладенню договорів і контрактів, які дають можливість  визначати умови  господарської діяльності, давати обов'язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління суб'єкта господарювання тощо.

Ураховуючи зазначене, можливо  дійти висновку  про невідповідність здобувача ліцензії – ТОВ «АЛЬЯНС-ІНВЕСТИЦІЇ» ліцензійним умовам, встановленим для провадження виду господарської діяльності, зазначеного в заяві про отримання ліцензії.

Таким чином, якщо ТОВ «АЛЬЯНС-ІНВЕСТИЦІЇ» має намір звернутися із новою заявою про отримання ліцензії з постачання природного газу, НКРЕКП пропонує усунути причини, що стали підставою для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії, а саме усунути здійснення над ТОВ «АЛЬЯНС-ІНВЕСТИЦІЇ» контролю у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», резидентами держав, що здійснюють збройну агресію проти України, у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про оборону України».

У зв’язку із зазначеним та відповідно до пункту 1 частини третьої статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:

 

Відмовити ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-ІНВЕСТИЦІЇ» (код ЄДРПОУ 41724041) у видачі ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу у зв’язку з невідповідністю здобувача ліцензії ліцензійним умовам, встановленим для провадження виду господарської діяльності, зазначеного в заяві про отримання ліцензії.

 

Голова НКРЕКП                                             Д.Вовк





   НКРЕКП

03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19            тел. (044) 204-48-27;
E-mail: box@nerc.gov.ua

© 2016 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)