UA
EN
(044) 204 70 72
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У
СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП, Регулятор)
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

 

 Реєстрація нового користувачаX  



Реєстрація нового користувача
Введіть реєстраційні дані


Логін (мінімум 3 символи)**:



Пароль (мінімум 6 символів)**:



Підтвердження пароля*:



Контрольне запитання*:



Відповідь на запитання*:



Прізвище Ім'я По-батькові*:



E-mail*:



Факс:



Телефон:



Введіть символи, зображені на малюнку:
 
 
* відмічені поля обов'язкові для заповнювання
** логін та пароль повинні містити тільки латинські символи та(або) цифри


 



Водопостачання та водовідведення
Головна сторінка  /  Водопостачання та водовідведення  /  Споживачі  /  Централізоване постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)  /  Права та обов’язки споживачів, місце та порядок одержання інформації споживачами від НКРЕКП



версія для друку


Дата розміщення на сайті: 05.04.20160
Дата оновлення:13.08.2020

Права та обов’язки споживачів, місце та порядок одержання інформації споживачами від НКРЕКП 

 

Права та обов’язки споживачів

 

Відповідно до пункту 29 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 (далі – Правила), споживач має право на:

 

1) зменшення розміру плати у разі:

 

надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;

 

тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви споживача та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання).

 

2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг;

 

3) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача і членів його сім'ї (у разі відключення виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу) та відновлення надання послуг шляхом зняття пломб за свій рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;

 

4) перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому цими Правилами;

 

5) установлення квартирних засобів обліку та взяття їх на абонентський облік;

 

6) періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку;

 

7) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

 

8) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;

 

9) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;

 

10) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг.

 

Споживач має також інші права відповідно до законодавства.

 

У свою чергу, згідно з пунктом 30 Правил споживач зобов'язаний:

 

1) оплачувати послуги в установлені договором строки;

 

2) забезпечувати доступ до мережі, арматури, квартирних засобів обліку, розподільчих систем представника виконавця за наявності в нього відповідного посвідчення:

 

для ліквідації аварій - цілодобово;

 

для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного і профілактичного огляду, зняття контрольних показників квартирних засобів обліку - згідно з умовами договору;

 

3) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

 

4) забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку та не втручатися в їх роботу;

 

5) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню у встановлених законом та договором розмірі;

 

6) виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства.





   НКРЕКП

03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19            тел. (044) 204-48-27;
E-mail: box@nerc.gov.ua

© 2016 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)